موضوعات داغ

طرح فروش نوروزی مدیا موتور برای محصولات ام جی

عکس مطلب اول
مدیا موتور، نمایندگی فروش و عرضه محصولات موریس گاراژ یا به اختصار MG در ایران، طرح فروش ویژه نوروزی محصولات این کمپانی را ابلاغ کرد.
در این طرح عرضه سه خودروی MG GS، MG6 و MG3 مد نظر قرار گرفته که به سه روش نقدی و اقساطی و فورش سرمایه گذاری به مشتریان عرضه خواهد شد.
در شرایط فروش نقدی، قیمت MG GS حدود 162 میلیون تومان اعلام شده که در شرایط نقدی تخفیف 6 میلیون تومانی برای آن لحاظ گردیده و پس از 7 روز کاری، به قیمت 156 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود. دومین خودروی این طرح یعنی MG6 هم قیمتی 123 میلیون تومانی دارد که با تخفیف ویژه 3 میلیون تومانی، پس از 7 روز کاری به قیمت تمام شده 120 میلیون تومانی تحویل داده می‌شود. برای MG3 هم تخفیف ویژه 6 میلیون و 200 هزار تومانی در نظر گرفته شده که با کسر این مبلغ از قیمت نهایی 75 میلیون تومانی، پس از گذشت 7 روز کاری به قیمت 68 میلیون و 800 هزار تومانی به متقاضی تحویل داده می‌شود.
شرایط فروش اقساطی و سرمایه گذاری را هم می‌توانید در جدول فروش مربوطه در گالری تصاویر تماشا کنید تا فرصتی برای صحبتی کوتاه در مورد خود MGها هم داشته باشیم.


اول از همه کراس اوور MG GS که چندی پیش تست فنی آن را در اختیار شما قرار دادیم، به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر دارای انژکتورهای پاشش مستقیم مجهز شده که در دور موتور 5000 می‌تواند قدرتی 217 اسب بخاری و در دور موتور 2500 الی 4000 دور بر دقیقه هم می‌تواند گشتاوری 350 نیوتن متری تولید کند. این نیرو همچنین پس از تولید به کمک جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه مجهز به پدال‌های شیفتر پشت فرمان به هر چهارچرخ خودرو ارسال می‌شود.
دومین خودروی این طرح یعنی سدان MG6 هم در سینه خود پیشرانه‌ای 4 سیلندر خطی 1796 سی سی توربوشارژر دارد که قدرتی تولیدی آن در محدوده دور 5500 دور بر دقیقه به 160 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم بین 2500 الی 4500 دور بر دقیقه به 215 نیوتن متر می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی این پیشرانه هم در هر صد کیلومتر 7.5 لیتر اعلام شده و نیروی تولیدی آن هم به کمک جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک مجهز به پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان، منتقل می‌شود.
آخرین خودروی این طرح یعنی هاچ بک MG3 هم به پیشرانه‌ای 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که نیروی تولیدی 107 اسب بخاری و گشتاور 135 نیوتن متری خود را به کمک جعبه دنده‌ای 5 سرعته اتوماتیک منتقل می‌کند. میزان مصرف سوخت این خودرو هم به صورت ترکیبی 5.8 لیتر اعلام شده است.

نظرات کاربران

41 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/10
ام جی خودرویی که در گذشته در انگلیس تولید میشد ولیوچندین و چند ساله که در گروه سایک موتور چین داره
تولید میشه و عده ای که فکر میکنن ام جی هنوز هم انگلیسیه باید بگم زهی خیال باطل
مثل اینه که کسی که پراید سوار میشه بگه من ماشین کره ای سوار میشم
چون یه زمانی توی کره تولید میشد
1394/11/10
اقا ميلاد اين ها تصورات شماست دوست عزيز، تشريف ببريد سايت ام جي، اونجا كانل توضيح داده شده اين برند كاملا انگليسي هست و كليه محصولات تحت ليسانس شركت توليد ميشه و حتي اسمبل نهايي هم اينطوره
اين مساله در همه خودرو ساز ها هيت مثل شركت كيا بعد از ورشكستگي هيوندا خريدش الان كيا از اول تا آخرش براي خودش هست
يا مثل ولو كه چين خريدش يا مثل لوتوس و غول هاي ديكري مثل جگوار و لند روور و ...
اينها صدها بار توضيح. شده لطفا كمي تحقيق كنيد و مخالف سند كتبي شركت مادر صحبت كردن جز بي منطقي و دانش پايين نيست
موفق باشين
1394/11/10
بله با شما موافقم فقط در تایید حرفاتون چند نکته هم قابل عرض هست.
ولوو هم خودروهای خیلی مزخرف و آشغالی داره چون شرکت جیلی همه ی سهامش رو خریده وچینی شده و واقعا دیگه بی کیفیت تر از ولوو دیگه نداریم.
راستی یه مورد دیگه هم هست مثلا گوشی های اپل در چین تولید میشن و ال جی و سونی از اپل خیلی بهترن چون اپل تو چین تولید میشه و یه آشغال واقعی هست .
و هزاران مثال دیگر از این قبیل موجود است....
کاش قفط یه بار سوار ماشین ام جی شده بودی تا صادقانه قضاوت کنی!!!
1394/11/10
استدلال جالبی دارید مهدی جان...
تبریک میگم به این همه پشتکار و ذهنیت خلاق در تحلیل مسائل
1394/11/10
آخه به تو چه ربطی داره ! اطلاعات در حد صفر داری بعد میای تو همه ی بحث های ام جی نظر میدی که چی . اگه چینی نخر تو . چیکار به بقیه داری . کسی که یکم از خودرو و برند سر در بیاره میفهمه اولا برشکستگی رو خیلی از خودروسازهای جهان تجربه کردند و با اسپانسر و حامی دوباره خودشون رو بالا کشیدن مثل جنرال موتور یا ولوو و .... ام جی هم با اسپانسری سایک خودش رو دوباره احیا کرده و همون خودروی انگلیسی معروف هست هنوز
1394/11/10
من کاری به این حدفا ندارم فقط یکی به من بگه ولوو بی کیفیت
ممنون روحیمون شاد شد
بعدم کسی که به ولوو میگه بی کیفیت عمرا سوار ام جی شده باشه 4ستاره از تست ایمنی اروپا از پنج ستاره گیر بکس دو کاجه انتخاب شدن از طرف مجلات ایرانی به عنوان اقتصادی ترین خودرو در سال 92 مقایسه مزدا 3 ام جی 6 و سراتو توسط مجله پدال که ام جی اول شد کمی تحقیق کنید بد نیست بدون اطلاع مردم را گمراه نکنید و البته دریافت نمره 3.5 از اکسپرس کار که اپتیما که انقدر نسبت به کره ای ها بود تنها 3 گرفت با قیمت بیشتر در ایران
1394/11/11
در جواب علی اولا باید بگم لازم نیست حتما شعور و شخصیت خودتو نشون اعضای محترم
سایت خودروبانک و بقیه دوست های ما در اینجا بدی دوما من حرف خاصی نزدم که اینجوری میکنی گفتم که ام جی یه محصول چینی هست که قیمت بالایی هم داره توی رنج 162 تا قطعا گزینه های بهتری وجود داره که مصمعن باش وقتی مردم
اونها رو ببینن اصلا سمت ام جی نمیرن خود به خود
من قصد توهین به دوستان محترم ام جی سوار رو نداشتم ندارم و نخواهم داشت و معتقدم باید به سلیقه انسانها احترام گذاشت
ولی از اونجایی که در قوانین واردات مناطق آزاد تجاری صنعتی ذکر شده واردات هرگونه خودروی چینی ممنوع میباشد که همکنون ما که در منطقه اروند سکونت داریم به چشم خودمون داریم میبینیم که واقعا به واردکنندگان در مناطق آزاد اجازه
وارد کردن ام جی رو نمیدن چرا که اگه این محصول واقعا انگلیسی بود تا الان خیلی ها وارد میکردن ......
در آخر یهک بار دیگه استدلال خودمو از ام جی میگم تا بعضی از دوستان متوجه بشن قصد توهین به کسی نداشتم
به عقیده من ام جی خودروهایی ضعیف از نظر کیفیت متربال داخلی و زیبا از نظر ظاهری ( به پای کره نمیرسه هیچ رقمه و ژاپن) و متوسط از نظر موتوری و درکل محصولاتش رو گرون تحویل مردم میده در صورتی ته بایستی هم قیمت محصولات مدیران خودرو بودند ....
1394/11/12
آخه دروغ که حناق نیست .
بخشنامه واردات مناطق آزاد گفته که واردات خودروی چینی ممنوع ( من خودم چند تا هاوال پلاک انزلی دیدم ) و چون ام جی پلاک اروند وجود نداره پس چینی هست !!!!! کلا استدلالت فلسفه جهان هستی رو تغییر میده ، خواهشا در همین حد از خودت نبوغ در کن باشه . اصلا میدونی دامپینگ چیه ؟ مثلا ام جی 6 تو چین 192000 یوان هست که میشه 105 میلیون تومان ، طرف دیوانه است با این مبلغ این ماشین رو وارد کنه وقتی نمایندگی تو ایران با گارانتی داره 115 میلیون میده ؟!!!!
این برای خودروهایی همچون کره ای بیشتر سود داره ، مثلا آپتیما فول 85 میلیون تو منطقه آزاد و تو بازار پلاک ملی 160 میلیون ، خوب به این میگن استدلال نه جمله شما که میگی ماست سیاهه چون من میگم .
دوم ، از نظر کیفیت ضعیف و موتور متوسط ، میشه دقیقتر بگی ؟
توی این 6 سال گذشته ، استهلاک کمی داشته و حتی تو انگلیس در سال 2014 به عنوان 10 خودروی کم استهلاک شناخته شده ، راستی از نظر موتوری که طراحی 2009 هست ، وزن این ماشین 1500 کیلو ، شتاب 0 تا 100 ، 8.4 ثانیه ، مصرف سوخت 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر ، در مقایسه با آپتیما طراحی موتور 2014 که وزنش 1450 کیلو ، شتاب 0 تا 100 ، 10.5 ثانیه ، مصرف سوخت 8.5 لیتر در هر صد کیلومتر .
البته باید ازت بپرسم که نسبت به چی متوسط هست ؟ بنز و بی ام دبلیو که موافقم ولی نسبت به کره ایها یک سرو گردن بالاتره .
از نظر گرون بودن هم که قیمت های منطقه آزاد نشون میده که چه حبابی این ماشین کره ایها دارند و باعث گرون شدن همه وارداتیها همین دلالان کره ایند .
کیا اسپورتیج 85 میلیونی رو اطلس خودرو گذاشته 182 میلیون !!!!!
امیدوارم وجدانت یه مقدار تلنگر بخوره و الکی سیاه نمایی نکنی .

اینم خبر امروز از ایسنا :
http://isna.ir/fa/news/94050904505/%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF
1394/11/12
اولا دروغگو خودتی که تمامگحرفات دروغه نشون به اون نشون که این لینک رو که گذاشتی
مال 6 ماه قبل هست نه مال امروز بهتره قبل از اینکه
از چیزیگمطمعن نشدی نیای و حرف بزنی حالا این موضوع یه بار دیگه نشون میده که دروغگو کم حافظست ....
در ضمن من نمیدونم جایی که تو زندگی میکنی اصلا قانون داره یا نه ولی من در تمامگجزییات قوانینگمنطقه آزاد اروند هستم حالا بهتره بری یه فکر واسه ماشین هایی که گذاشتی تو انبار خونت ( همشون MG ) هستن باش و
نیاز نیست بخوای همش از ام جی تبلیغ کنی اینطور که تو از ام جی تبلیغ میکنی و از کیفیتش میگی
هر کی ندونه فکر میکنه ام جی در حد مرسدس بنز هست نمیدونه یه آشغال چینی هست
در ضمن از این به بعد اگه خواستی مدرک رو کنی تاریخ روز باشه
نه 6 ماه قبل .....
1394/11/10
در ضمن کدوم آدم عاقل 162 میلون تومن پول میده واسه یه چینی ؟؟؟
با 162 تا راحت میشه یه مزدا6 یا کیا اپتیما یا حتی یه کمری یه مقدار کارکرده یا سانتافه مدل نیمه فول خرید ولی ام جی چینی بی کیفیت اونم 162 میلیون!!!!!!!!!
1394/11/10
اقا مهدی شما تا حالا ام جی سوار شدی که این جوری ازش بد میگی تا حالا یکی از ماشینای ام جی رو داشتی ام جی اگه ورشکست شد بخاطر سو مدیریتش بود وگرنه توی تکنولوژِی و کیفت خیلی از سانتافه یا اوپتیما جلوتره
1394/11/10
واقعا به شما و امسال شما نمیدونم چی باید گفت!!!!!!! اصلا کاری به قیمتو این حرفا ندارم ولی اینکه کلتو میکنی تو زمین حرف خودتو میزنی خیلی برام عجیبه...!!!!واقعا جواب ندادن به شما بهترین راهه چون انگار لج کردین و عین بچه ها هرچی با مدرک براتون حرف میزنن بازم میگید من بردم من بردم!!!! دیگه کاملا برام روشن شد که با ام جی دشمن هستی یا دلالی یا یه جوون 14 ساله =)
موفق باشی مرد عجیب غریب 😂
1394/11/11
باز این مهدی ج اومد و از خودش استاندارد در کرد .
از دیدگاه علم روانشناسی ، دیوانگان ، دیگران را عاقل نمیدانند ،
1394/11/11
بازم انگار ما چهار کلمه حرف زدیم اومدی خودتو قاطی کردی داروغه ناتینگهام
راست میگن آب که بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه
چطور واسه بحث های ام جی با اسم خودت میای ولی واسه بقیه بحث ها با کدوم اسم و نشون میای ها......
1394/11/11
بله ٤ ستاره هست و ٤ ستاره امتياز خيلي خوبيه
حتما فايل پي دي اف رو از هر خروجي دانلود كنيد.و پوينتها رو ببينيد و اينكه چ امتيازي رو از دست داده يا گرفته، منظور من اونها بودند پوينتهاي تصادف اين خودرو فرقي در حد بالايي هست و دليل ٤ ستاره بودنش كه البته خيلي هم عاليه مطالب ديگه اي هست كه انشالله سر وقت ديگه
مثلا هيونداي آي ٢٠ ،٤ ستاره هست ولي با ٤ ستاره ماشين ديكه فرق ميكنه
مثلا تو تست هاي جديد اكه ضخامت ورق كاپوت كم باشه امتياز بيشتري ميگيره ،تست عابر،در حالي كه ميتونه از سايد ايمپكت بهتر از ٤ ستاره هم باشه
1394/11/10
طرح هاي ام جي علاوه بر سادگي وقار و زيبايي فوق العاده اي دارن، حتي ام جي ٣ در سايز كوچك رو هم ميتوني سال ها داشتي باشي و هميشه هم برات جذاب باشه ولي نظرم و علاقه شخصيم بيشتر تو طراحي ام جي ٦ هست
كاش قسمت پايين داشتبرد ام جي ٦ هم مثل رودري هاش از جنس چرم بود،
ام جي ٦ و شاسي هوشمندش و مشخصات مهنديس اش مربوط به دوره اي هست كه شركت bmw سهامدارش بود و همه واقعا در نوع خودش فوق العادس

دوستداران ام جي بدانند دفتر مهندسي شركت در لندن داره روي رودستر هاي با بازده بالا كار ميكنه كه قطعا يك محصول جذاب و پرشتاب از اين خودروساز بريتانيايي خواهد بود
ممنون
1394/11/10
162 میلیون واسه شاسی بلندش ! اصلا کاری به قدرت موتور 217 اسبی و انواع اقسام اپشن و ... ندارم اما 162 امکان نداره موفق بشه اونم با رقبایی مثل توسان، اسپرتیج و ... درسته قدرت موتوری کمتری دارن نسبت به MG اما از لحاظ برند، MG و هیوندای واقا الان قابل قیاس نیستند ( لطفا اشاره به برند 92 ساله نکنید ! الان زیرنظر سایک موتور هستش و در مقابل هیوندای و کیا هیچ حرفی برای گفتن نداره )
1394/11/10
تشريف ببيريد سايت mg.co.uk در قسمت faq كاملا توضيح داده شده كه اين خودر كاملا انگليسي هست و تحت ليسانس ام جي در استراليا و چين و تايوان و... توليد ميشه
نظر شخصي خودمون رو قطعي ندونيم يا كمي تحقيق و پرس و جو از شركت مادر به آسانيً همه شبهات حل ميشه
ممنون و موفق باشين
1394/11/10
آیدین جان تنها برتری جی اس نسبت به توسان و اسپورتیج فقط موتور و قدرتش نیس بلکه گیربکس دو کلاچه و شاسی دینامیک و بنظر خودم مهندسی بهترش هم برتری این ماشین هست از لحاظ کیفیت هم با تجربه ای که دوستان داشتن(در دنیای واقعی نه مجازی) در سطح خوبی قرار داره فقط بازار کارکردش خرابه که بجز کره ای ها کلا بازار کارکرده بقیه برندها زیاد جالب نیس و بنظرم کسی که ماشین باز باشه این ها موارد جذابی براش خواهد بود...حالا با این ملاحظات من حداقل برای خودم دلیلی نمیبینم که بخوام اسپورتیج یا توسان رو به جی اس ترجیح بدم و از قیمتش هم به هیچ عنوان دفاع نمیکنم و خیلی هم ناراحت شدم که مدل 2016 رو گرون کردن اما کدوم ماشین به قیمت واقعیش اینجا بفروش میرسه!
موفق باشی.
1394/11/10
ایدین جان شما هم تحلیل جالبی دارید ، موفق باشید.
1394/11/10
چرا این ام جی gs تو هیچ موسسه معتبر ایمنی مثل IIHS, NHTSA, یا یورو ان کپ تست نمیشه؟؟ تا ملت بدون چی دارن میخرن؟؟؟ اصلا میخوان به بازار آمریکا واروپا بفرستن اینو یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه قرار بفرستن اونجا چرا تست تصادف نمیشه!! یه موقعه ستاره های ایمنیش مثل ام جی 3 که فقط 3 ستاره از یورو ان کپ گرفته و ام جی 6 که فقط 4 ستاره از یورو ان کپ گرفته تو زرد از آب در نیاد؟؟؟
مردم اینجا فقط گیر دادن به شتاب صفر تا صد. و این که این ماشین چینی هست یا انگلیسی؟؟!!!
هیچ کس هم کاری به ایمنی و کیفیت هیچ ماشینی نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهمترین ترین فاکتورهای خرید خودرو تو دنیا، اینجا اصلا کسی بهش توجه نمی کنه!!!!!!!!!!!!!!!!
1394/11/10
دوستان عزیز mg سوار یا mg دوست، من به هیچ وجه از ارزش های این خودرو کم نمی کنم، اتفاقا خود من علاقه زیادی به مدل mg6 دارم مخصوصا 2016اش ، اما کاملا منطقی باشید، تو رنج قیمت 160 توان رقابت با و انواع خودرو های کره ای یا حتی رنو کلوئس رو داره ؟ به بازار داخلی و وضعیت حال حاظر نگاه کنید، این قیمت گذاری جواب میده ؟ مردم ما که علاقه زیادی به خودرو های کره ای دارند می تونن بین این یا حتی رنو کلوئس و MG به تردید بیوفتن !؟ فقط کافیه یه نگاه به خیابون ها بندازین ببینین چند درصد شما mg6 میبینین اونم با اون همه امکانات و موتور توربو یا چند درصد مثلا تویوتا کرولا یا هیوندای الانترا میبینین!؟ خودتون جوابو به دست میارید، همیشه موفق باشید
1394/11/11
ايمان جان تشريف ببريد سايت euroncap.com همه محصولات ام جي هستند ام جي ٦ با بيشترين امتياز تو رده ٤ ستاره، ٤ ستاره رو گرفتكه امتيازاش نزديك. ٥ ستاره اي ها هست و همينطور ام جي ٣
ام جي جا اس هم قبل وزود به اروپا در اين تست مياد مثل قبلي ها
ام جي به علت مسايلي كه با كمي جستجو در اينترنت هست و بارها همه گفتند در امريكا نيست بنابراين تست هاي اون رو هم نداره ولي قبل از رفتن بايد بگيره
شركت جنرال موتورز در تلاش هست تا سهام ام جي رو بخره، اكه اين اتفاق بيفته قطعا تست هاي امريكا رو هم خواهد گرفت ولي در كل تست هاي تصادف اروپا سخت گيرانه تر از امريكا هست ، اجزاي بيشتري داره و سرعت برخورد هم بيشتر هست
اين در همه خودروها صادق هست
1394/11/11
Milad عزیز
ام جی 6 تنها 4 ستاره گرفته. یعنی چی نزدیک 5 ستاره بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه به امتیازی که در تک تک آیتم ها گرفته توجه کنی می بینی که امتیازاش حتی از جیلی امگرند که اونم 4 ستاره داره کمتره!!!!!!
در ضمن ام جی 3 فقط 3 ستاره گرفته.
نتایج تست ام جی 6 خیلی از رقبای جهانیش ضعیفتره فقط کافی که با نتایج تست هیوندایی i30 و تویوتا کرولا مقایسه کنی!( این 2 تارو واسه نمونه گفتم مثال زیاده!!!!!!)
1394/11/10
همیشه تعصب زیاد ام جی سوارها واسم عجیب و خنده دار بود تا وقتی که پشت ام جی 6 نیوفیس نشستم.واقعا از نظر فنی این ماشین عالیه
1394/11/10
مدیا داره تو قیمت گذاری اشتباه میکنه . مدیا داره امجی رو با این قیمت بالا < زمین میزنه و با این سیاست راه نمایندگی پروتون رو در پیش گرفته و ورشکست میشه با فروش کم ......
1394/11/10
داداش راستش من خودم بیشتر تعصبم روی بی ام دبلیو و لکسس هست ولی در مورد ام جی و حواشی که داره میبینم بعضیا که چندین بار قبلا جواب چرتو پرتایی که میگفتن خودم یا دوستان میدادیم بعد دیگه جوابی نداشتن بدن دوباره تو یه پست جدید میان همون حرفای اولی رو میزنن کمی عصبی میشم از دست این آدما...والا من خودمم اوایل که ام جی اومده بود فکر میکردم چینیه که البته از دوستم شنیدم بعد با تحقیق بدون بحث و این حرفا فهمیدم که انگلیسی ساخت چین هست اما این دوستانی که میگم انگار نمیخوان چیزی رو بفهمن...😄😉
1394/11/11
@امیر : آره واقعا موافقم ، مخصوصا اینکه تو این بازار راکد کسی جرات نمیکنه ام جی بگیره چون میترسه موقع فروش به مشکل بر بخوره.
1394/11/11
@محمدرضا : واقعا شما وقتی ام جی 6 نیوفیس رو با سراتو یا الانترا مقایسه میکنی میبینی این 2تا ماشین چه از نظر راحتی و نرمی چه از نظر فنی در برابر ام جی 6 هیچ حرفی برای گفتن ندارن !
1394/11/10
چطور ماشینی که تا همین اواخر 143 میلیون بود شد 162؟!
الان که دلار پایین اومده !!!
1394/11/10
سلام و درود بر دوستان،در رابطه با mg6 همواره بحث اصالت مطرح میشه که ذکر مجدد چند نکته لازمه:اینترنت اختراع شده برای همین موارد(تحقیق)و اثبات uk بودن آن کار سختی نیست و میتوان به سایت خود mg.uk رفت یا اینکه اگر mg چینیه،پس قبلا که در تملک bmw بود هم آلمانی بوده؟و مگان،زانتیا،c5،مکسیما،تیانا،مورانو هم حتمآ ایرانی هستند؟چون داخل سند خودرو سازنده ایران است و...پس الان هم volvo چینیه؟و حتی امریکایی های بسیاری توسط saic (سازنده mg)مونتاژ میشن از جمله کادیلاک،فورد،شوورلت،پس همگی چینی هستند؟در رابطه با قیمت mg6 در ایران باید گفت که با بهترین قیمت بفروش میرسه آنهم بخاطر قوانین گمرکی کشور ماست که موتور زیر 2000(40درصد)بالای 2000(55درصد)و بالای 2500(75درصد)تعرفه واردات دارند البته 2500 با مجوز و محدودیت خاص است و دلیل گرانتر بودن mg gs نسبت به mg6 هم 15درصد کمرگی واردات بیشتر است نه کیفیت یا قیمت بیشتر و gs در امارات متحده عربی که تعرفه گمرکی برای تمام موتورها و برندها یکسان است و معیار درستی برای ارزش واقعی خودروها بحساب میاید دقیقآ15 هزار درهم از mg6 ارزانتر است.سایت yallamotor.com قیمت به روز تمام خودروها در کلیه کشورهای حوضه خلیج فارس را ارایه میده که گمرکی یکسان دارند و بعنوان مثال در دبی قیمت فول ماشین ها عبارتند از فلوینس 68/النترا 71/سراتو 76/کرولا 76/ام جی6 90/اپتیما 98 و سوناتا 100 هزار درهم و همگی مدل 2015 میباشند که فقط کافیست به سایت مذکور سر بزنید(البته قیمت mg6 مدل دلوکس(نیمه فول) فقط است که 80 هزار درهم هست آنهم مدل 2014(نیو فیس نیست) ولی فول آن یا (گرندلوکس نیو فیس)حدود 90 هزار درهم است.ام جی ستیزان میتوانند به سایت مذکور رفته و سورپرایز شوند،پس کاملا واضح است که mg6 رقیب اپتیما و سوناتا است و برتری ها(آپشن بیشتر و شتاب بهتر و...)و ضعف هایی(موتور کم قدرت تر و اتاق اندکی کوچکترو...) نسبت به آنها دارد و یک کلاس کامل از رقبای داخل کشورمان بخاطر قوانین گمرکی(سراتو/النترا/کرولا/فلوینس و..) بالاتره و اگر mg 6 با گمرکی 55 درصد وارد میشد،بیش از 140 میلیون قیمت میداشت پس با حدود 20 میلیون کمتر بفروش میرسد و تفاوت بین 25 تا 35 میلیونی اش با اپتیما و سوناتا کاملآ غیر منطقی است و درود بر دوستان و انسانهای با اطلاعاتی که گرونی را دلیل برتر بودن نمیدونند و با تحقیق کامل و جامع اقدام به خرید ماشین یا هر وسیله دیگری میکنند.راستی من خودم پس از یکسال و نیم تحقیق و سواری با اکثر ماشین ها البته در حد امکان از جمله اپتیما/جنسیس/مگان/النترا/جیلی حدود یکسال پیش mg6 2014 خریدم و 3 ماه پیش اونرو با نیو فیس 2015 عوض کردم و نسبت به قیمت و امکاناتش بسیار بسیار راضی ام و به همه توصیه اش میکنم و بین 25 الی 35 میلیون هم نسبت به خرید اپتیما یا سوناتا،صرفه جویی اقتصادی کردم.در اینکه دو خودرو ذکرشده اندکی از mg6 برتر هستند قبوله و باید گرانتر هم باشند باز هم قبوله آنهم با توجه به قیمت جهانی اندکی بیشتر و خدمات پس از فروش بهتر و گسترده تر،اما اختلاف آنها با هر فرمول و معادله ریاضی و اقتصادی که بسنجید نباید بیش از 10 الی حداکثر 15 میلیون باشه و اختلاف ابعاد و امکانات و سواری آنها حتی همین اختلاف قیمت واقعی رو هم زیر سوال میبره زیرا در برخی موارد برتری mg6 رو حتی کیا و هیوندا سواران منطقی هم قبول دارند مثل شتاب بهتر،مصرف سوخت کمتر،آپشن های بسیار بیشتر،سیستم تعلیق و سواری نرمتر و شاید از همه مهمتر با توجه به شرایط جاده های درون شهری کشورمون،ارتفاع بسیار بسیار مناسبتراز زمین(دقیقآ 18 سانت)که نمیخاد صدای برخورد کف ماشین به زمین رو تحمل کرد یا روی سرعت گیر و موانع ماشین رو به رقص(چپ و راست کردن فرمون) وادار کرد تا کفش ماشین به زمین برخورد نکنه برخلاف 2 ماشین ذکر شده دیگر که 5 سانتیمتر کوتاهتر هستند و باید قبل از مانع به رقص درشون آورد.ام جی دوستان فعلا خدانگهدار.
1394/11/10
سلام به همه.در مورد انگلیسی یا چینی بودن ام جی به اندازه کافی بحث شده و همه چیز مشخصه انصافا با توجه به قیمت رقابتی ام جی و مشخصات فنی و امکاناتی که داره واقعا ارزنده است ولی ی سری نکات منفی داره که هزینه نگهداری اون رو نسبت به رقباش بالاتر میبره مثل تعویض روغن گیربکس یا توجه داشتن به توربو و بنزین و... ولی در کل ارزش خرید داره ای کاش این موارد منفی نبودن.
موفق باشید.
1394/11/10
ام جی 3 واقعا زیباست
هر وقت تو خیابون میبینم همش چشمم دنبالش هست
1394/11/10
اقا ام جی واقعا خدماتش ضعیفه.من 550 داشتم واسه شیشه بقل ماشین نزدیک 3 هفته الاف بودم تا نمایندگی یه شیشه تک بهم بده.اخرشم رفتم از بازار ازاد خریدم.اصلا اینجا نمیخام خود ماشین رو تحلیل کنم.فقط دارم هشدار میدم خدماتش واقعا در حد صفره.برین یه مزدا3-الانترا-رنو یا کرولا بگیرین.اما سمت ام جی نرین. بازم میگم من با خود ماشین کاری ندارم که بد یا خوب اما خدمات پس از فروشش کچلتون میکنه
1394/11/10
من حدود سه ماه هست که دارم در مورد محصولات ام جی مطالعه میکنم. یکی از دوستانم هم ام جی6 داره و ازش راضیه. من خیلی علاقه مند به خرید ام جی جی اس بودم و واقعا روی کاغذ از نظر فنی محصول خوبیه اما وقتی نمایندگی اهواز یکی برا نمایش آورد واقعا خیلی با عث تعجبم شد چون داخلش واقعا از مواد بسیار بی کیفیت و آشغال( با عرض معذرت از دوستان ام جی سوار) درست شده. واقعا من نمیدونم این مدیاموتورز مردم رو چی فرض کرده که مرتبا داره قیمت رو بالا میبره 1ز 139 به 162 میلیون رسونده. توصیه من به دوستان اینه - این ماشین با این قیمت به هیچ وجه ارزش خریدن نداره و گول تبلیغات رو نخورید.
1394/11/11
علیرضا جان ، اون نمونه تست بود که حتی آپشنش هم کامل نبود ، تو هر شهری که میرفتند که نمایندگی داشت چند روز میذاشتند و دوباره برای ایران گردی و تست بلند مدت . کلا مدیاموتور در حرکتهای ضد تبلیغی و خود زنی ید طولایی داره .
1394/11/11
حالا گیرم انگلیسی، ژاپنی، آمریکایی یا......چینی. این تعصبات بی خود چیه به خرج می دین، ملک باباتون نیست که؟!!!!!!!!
1394/11/11
حالا منظورت با کی بود ؟ اونایی که بدون دلیل و حتی نداشتن تجربه و یک برگ سند میان اینجا و تخریب میکنند !!! منم نمیدونم فازشون چیه .
اگر هم منظورت کسایی هستند که این برند رو دارند و ازش راضی هستند ، که دارن مستند و با اطلاعات حرف میزنند ، تو فازت چیه ؟!!! تو چرا ناراحت شدی ؟ مگه ملک بابای توئه ؟
1394/11/11
من خودم طرفدار ام جی هستم.ولی واقعیت باید قبول کرد ماشین جی اس اول تا نزدیک صد و چهل گفته بودند بع حالا این قیمت صد و شصت و خورده ای که اصلا مطمئن باشید بازار کشش این قیمت نداره.خود ام جی 6 تا رنج صد و ده پونزده منطقی.(این منطقم کلا برای شرایط الان میگم و گرنه همه برندا قیمتای کذایی دارند و واقعا انصاف نیست برا ماشین شصت تومنی بالای صد پول بدی).الان از رو ارقام و نمیدونم این تربو داره و مصرف و برندش انگلیسیه حرف نزنید.وقتی اینقدر پول دستت گرفتی حاضر شدی بری پای معامله.بعد تو بازار دیدی پر انواع محصولات پرفروش تر مثل سانتافه کم کارکردفول فولن نباشه,اسپرتیج یا توسان.یا میتسوبیشی asx . یا رنو کولیوس.که هم بازار فروش بهتری دارند.هم کیفیت.هم مراکز ارائه خدمات بیشتر.هم تعمیرگاههای متفرقه ای که به این ماشینا اشنایی دارند.هم قطعه فروشیا بیشتر برا قطعاتش.فقط تهران نبینید.فک کنید تو یه استان دیگه دنبال قطعه یا تعمیرش باشید مجبور شید برید مرکز استان.مدیا موتور اگه میخواد تو این شرایط بازار بگیره باید جی اس بیاره زیره صد و چهل.6 تا صد و ده.
1394/11/15
با سلام مجدد بر mg دوستان،من بچه ی خوزستانم و ساکن بهبهان و در جواب آقا مهدی بگم که شما میتونید برند ام جی رو با پلاک منطقه اروند(قابل تردد در کل استان خوزستان)وارد کرد و اگه از وارد کننده اصلی اروند خودرو(آقای موسوی)ساکن اهواز که 5 شعبه در کل استان دارد،هم سوال بفرمایید و درخواست دهید برایتان ام جی وارد خواهد کرد،اما با توجه به قیمت 80 الی 90 هزار درهمی 2014 و 2015 نیوفیس،که بیش از 80 الی 90 میلیون تمام میشود،اصلا به صرفه نیست و هیچ آدم عاقلی اینکار رو نمیکنه.پس میاد حدود 30 میلیون دیگه میزاره روی پولش و پلاک ملی اونرو میخره و کل کشور براش آزاده دقیقآ مثل خودم،نه فقط خوزستان که حتی به استانهای همجوار مهم و تفریحگاههای آنها که چسبیده به خوزستان هستند هم جرات ورود نداشته باشه مثل استان بوشهر(بندر دیلم/گناوه/بوشهر)استان کهگیلویه(یاسوج)و صد البته استان فارس که دیگه نیاز به معرفی نداره.در پیام بعدی تفاوت و مقایسه mg6 و optima 2015 رو بطور کامل رو جهت اثبات ادعایم در پیام قبلی میفرستم.فعلا خدانگهدار
1394/11/15
برتری های اپتیما عبارتند از:1)موتور قویتر(حدود 15اسب بخار).2)اتاق بزرگتر در طول(فاصله 2 محور دقیقآ 9 سانت بیشتر که البته در داخل خود اتاق فقط 5 سانتیمتر بیشتر است).3)رینگ و لاستیک 18 اینچ.4)سقف پاناروما.5)صندلی های جلو با حافظه و تهویه.6)سیستم ضد بخار اتومات(البته در ام جی 6 فقط با زدن یک دکمه همین آپشن را دارید).7)سیستم هشدار نقاط کور در آینه جانبی.8)یک ستاره ایمنی بیشتر(5 ستاره ایمنی کامل از استاندارد اروپا رادارد و ام جی 4 ستاره است)
برتری های ام جی6 نیو عبارتند از:1)تکنولوژی به روزتر موتور(توربو).2)قدرت بیشتر نسبت به حجم موتور تنفس طبیعی البته با مصرف سوخت کمتر.3)شیشه های ضد اشعهuv عقب(هر سه شیشه).4)برف پاک کن اتومات و بدون تیغه(سنسور باران).5)دوربین عقب با زاویه حساس به فرمان.6)سیستم هشدار باد لاستیک.7)خشک کننده اتومات دیسکهای ترمز(مهم در شرایط بارندگی).8)قطع مدارسوخت در اثر ضربه شدید.9)فلاشراتومات کلیه چراغها در اثر ترمز شدید.
و مهمترین آپشن های دیگر mg6new که در اکثر خودروهای زیر 200 میلیونی یافت نمیشوند هم عبارتند از:
10)محفظه col box مجزا از داشبورد.11)چراغهای جلو مجهز به کرنر لایت(که دقت و حساسیت بیشتری ازسیستم afls داردو جدیدتراست).12)سیستم هوشمند start/stop.
13)تعویض دنده با حداکثر حالتهای ممکن(4 حالت که شامل انتخاب d/با کمک جعبه دنده و بالا و پایین کردن آن/شیفترهای پشت فرمان/انتخاب s که بخاطر استفاده از حداکثر قدرت و کشش موتوردنده ها رو به صورت خودکار در دور 5500 عوض میکند).14)سیستم تصویه هوای کابین
برتری mg6 درتعداد و کیفیت آپشن های کاربردی تر کاملا واضح و قابل اثبات است و هر دوستی که مخالف است میتونه با سند و مدرک منو متقاعد کنه که البته فکر نکنم کسی پیدا بشه
معایب عمده اپتیما نسبت به ام جی:1)قیمت بالاتر از حد نرمال نسبت به فاصله قیمت جهانی بین دو خودرو مذکور(باید بین 10 الی حداکثر 15 میلیون اختلاف باشد نه حدود 30 میلیون فعلی).2)ارتفاع بسیار بسیار کم از سطح زمین(13 سانت که البته طبق استاندارد جهانی است ولی نه در کشور ما).3)آپشن های کمتر نسبت به mg6(هر چند نسبت به دیگر برندها مثل رنو،تویوتا،مزدا و... بسیار بهتر است)
معایب ام جی نسبت به اپتیما:1)موتور حساستر توربو(که البته راهکارهای موثر خوبی هم جهت کاهش حساسیت وجود دارد).2)بازار دست دوم و فروش بسیار ضعیفتر(که البته تمام برندها در ایران بجز هیوندا/کیا و تویوتا،با این مشکل مواجه هستند مثل رنو/میتسوبیشی/ام جی/هوندا/سانگ یانگ/مزدا/جیلی و..).3)محصولات کیا حدودآ 2 سال یکبار نسل عوض میکنند اما ام جی حدودآ 4 سال یکبار(که کلیه محصولات کیا با گذشت زمان کمتری قیافه های بهتری پیدا میکنند اما البته زودتر قطعات مصرفی آنها کمیاب یا حتی نایاب میشود)
معایب هر دو خودرو نیز تقریبآ با هم برابر است.
باز هم میگویم اپتیما در مجموع نسبت به ام جی ماشین بهتری است و اینرو هم از میزان فروش جهانی و هم قیمت جهانی بیشتر آن میتوان اثبات کرد اما نه با این اختلاف زیادی که در کشور ما چه در قیمت و چه در اذهان عمومی دارند بلکه با توجه به این اختلاف زیاد و ناعادلانه قیمت فعلی و موجود و با توجه به دقت در مطالب مطرح شده کاملآ میتوان دریافت که خرید ام جی با 30حدود میلیون قیمت کمتر،گزینه بسیار معقولتر و کاملتری است و اگر اپتیما در کشور ما مثل بازار جهانی فقط 10 میلیون از ام جی گرونتر میبود،احتمال قریب به یقین خود من هم اپتیما رو میخریدم اما با این شرایط؟قطعآ خیر(همانگونه که ام جی خریدم).موفق و سربلند باشید.