موضوعات داغ

وقتی بی ام و سری 7 ناجی 70 نفر می‌شود

عکس مطلب اول
تقریبا هیچ کس پیدا نمی‌شود که نام ISIS و یا همان داعش را نشنیده باشد. فرقه‌ای گمراه با عقایدی وحشیانه که فقط کارش قتل و کشتار و ضربه زدن به ماهیت اصلی اسلام است. خب قصد نداریم توضیحی در مورد این جرثومه فساد و کشتار داشته باشیم، چون همگی ما آشنایی کامل با آن داریم و اکثر کشورهای جهان با معضل داعش دست و پنجه نرم می‌کنند، ولی در عوض موضوعی که می‌خواهیم به آن بپردازیم بی‌ربط به تروریست‌های داعشی نیست که در ادامه بیشتر خواهیم دانست.
شاید نسل فعلی خودروی BMW سری 7 مقاومت نسبتا بالایی در برابر تصادفات داشته باشد، ولی قطعا نمی‌توان به ایمنی بالای BMW سری 7 متعلق به دهه 90 میلادی امیدوار بود، اما در یک اتفاق بسیار جالب و بیشتر ناگوار، این خودرو با یک کیت بدنه ضدگلوله موفق به نجات جان بیش از 70 نفر شده است.
به طور دقیق‌تر بخواهیم صحبت کنیم، این خودرو متعلق به یکی از مبارزان پیشمرگه کرد با نام "اکو عبدالرحمان" است که پس از حمله تروریست‌های داعشی به شهر کرکوک در تاریخ 21 اکتبر سال جاری، موفق شده با خودروی ضدگلوله 10 هزار دلاری خود علاوه بر خانواده، بلکه برخی از ساکنان شهر کرکوک و آشناییانش را هم زیر آتش تروریست‌ها نجات دهد که آمار آنان تقریبا بیش از 70 نفر می‌شود.
پس از حمله تروریست‌های داعشی به کرکوک، بیش از 100 غیر نظامی و پرسنل‌های امنیتی زخمی و همچنین 64 نفر هم کشته شدند. ماشین BMW سری 7 عبدالرحمان هم در این عملیات نجات بیش از 50 گلوله خورده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد