موضوعات داغ

روش جالب یک عشق ماشین برای محافظت از ب ام و M3 در برابر طوفان

عکس مطلب اول
ترس از طوفان هرکسی را متزلزل می‌کند و در شرایط بحرانی مردم را مجبور به ترک خانه‌هایشان می‌کند تا حداقل جانشان را نجات دهند. ولی در سطوح پایین‌تر مقامات دولتی اعلام می‌کنند که از خانه‌های خود خارج نشوید تا آسیبی به شما وارد نشود.
طوفان متیو که در اوایل هفته‌های گذشته فعالیت خود را آغاز کرده بود، توانست خسارات زیادی به خودروهای شهروندان و همچنین خانه‌هایشان وارد کند، ولی یکی از جالب‌ترین اتفاقات این طوفان سهمگین گرمسیری، تکاپوی یک علاقه مند به خودرو برای نجات ماشینش است که آن را نه در گاراژ، بلکه در خانه خود نگهداری کرده است تا آسیبی از سوی طوفان به آن وارد نشود.
به گفته خبرگزاری‌ها، رندی جلیلسوپ کسی است که در خط ساحلی فلوریدا و در نزدیکی طوفان متیو زندگی می‌کند و بهترین مکان برای نگهداری و دفع آسیب‌های احتمالی به ماشین خود را که یک دستگاه BMW E30 M3 است در خانه انتخاب می‌کند. در حالی که درست چسبیده به خانه‌اش یک پارکینگ کامل دارد.
گفتنی است طوفان دریایی موسوم به «متیو» اوایل هفته‌های گذشته به سواحل اقیانوس اطلس در ایالت فلوریدای آمریکا رسید که باعث بارش باران سنگین و وزش بادهایی با سرعت ۱۲۰ مایل در ساعت شده بود. پیش از آن هم طوفان متیو کشور هائیتی را در نوردیده بود که منجر به کشته شدن دست کم 600 نفر از مردم هائیتی شده است. این طوفان همچنین در ادامه فعالیت‌های خود با توجه به اینکه از قدرت آن کاسته شده بود، باعث قطع برق 600 هزار خانه در ایالت فلوریدا شده بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/25
یه کار خیلی عادی در امر نگهداری از سلطان تکرار نشدنی