موضوعات داغ

شرایط فروش کی ام سی ایگل به صورت نقد و اقساط با تحویل ۹۰ روزه + جدول مهرماه ۱۴۰۳

عکس مطلب اول

کرمان موتور در بخشنامه جدید خود ضمن اعلام قیمت کی‌ام‌سی ایگل، از شرایط فروش این خودروی جدید به صورت نقد و اقساط خبر دارد. طرح فروش ایگل از روز شنبه، مورخ ۱۷ مهرماه آغاز شده و تا ۳۰/ ۰۷/ ۱۴۰۳ ادامه دارد. روش ثبت‌نام تنها به صورت حضوری در نمایندگی ها امکان‌پذیر است.

در بخشنامه جدید کرمان موتور، کی‌ام‌سی ایگل با قیمت ۹۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مشتری می‌تواند به صورت نقدی و اقساطی با پیش‌پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان یا ۷۰۰ میلیون تومان برای خرید خودرو اقدام کند.

در صورت انتخاب طرح اقساط با پیش‌پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان، مابقی پول در چهار مرحله، هر قسط به مبلغ ۳۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تسویه می‌شود. از طرف دیگر، مبلغ اقساط در طرح پیش‌پرداخت ۷۰۰ میلیون تومانی حدود ۶۵ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان است. سند خودرو تا زمان تسویه‌حساب نهایی نزد شرکت باقی می‌ماند.

در روش‌های اقساطی، سود مشارکت و انصراف صفر درصد و جریمه تأخیر به صورت ۳ درصد ماهیانه لحاظ شده است. اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده و اولین چک می‌بایست در تاریخ ۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۴ پاس شود. ماشین‌ها با رنگ‌بندی سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای متالیک پس از ۹۰ روز کاری در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. جزئیات بیشتر این طرح را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

شرایطنقدیاقساط
قیمت مصوب۹۴۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
مراحل پرداخت۱ مرحله۱۲ مرحله۱۲ مرحله
مرحله اول۹۴۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پرداخت‌های آتی-۴ قسط هر یک به مبلغ ۳۶.۲۵۰.۰۰۰ تومان۴ قسط هر یک به مبلغ ۶۵.۷۰۹.۳۰۰ تومان
مدل۱۴۰۳
وضعیت سندآزاددر رهن
سود مشارکت/ انصرافصفر درصد
جریمه تأخیر۳ درصد ماهانه
موعد تحویل۹۰ روز کاری
رنگ بندیسفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای متالیک

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد