موضوعات داغ

نسخه چینی بی ام و X3 با فاصله محوری بیشتر و موتور دولیتری توربوشارژر عرضه می‌شود

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

بی ام و از نسخه چینی کراس‌اوور X3 رونمایی کرد. نسخه چینی بی ام و X3 نسبت به سایر تیپ‌ها فاصله محوری بیشتری دارد و با موتور توربوشارژر دولیتری عرضه می‌شود. قوی‌ترین نسخه بی ام و X3 چینی، 258 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. عرضه مدل جدید بی ام و X3 در چین باعث می‌شود تا مشتریان چینی همچنان به خرید خودروهای لوکس اروپایی و آمریکایی علاقمند باشند.

نسخه چینی بی ام و X3 در نسخه‌های 25L xDrive و 30L xDrive عرضه می‌شود. هر دو خودرو در سایت مشترک بی‌ام‌و و برلیانس در چین مونتاژ می‌شوند. همچنین مدل اسپرت M50 xDrive با فاصله محوری استاندارد که در ایالات‌متحده به تولید می‌رسد، در چین نیز فروخته خواهد شد.

فاصله محوری نسخه چینی بی ام و X3 حدود 110 میلی‌متر نسبت به نسخه استاندارد بلندتر هستند. مشتریان می‌توانند رنگ بدنه این خودرو را از بین شش رنگ موجود انتخاب کنند. تمامی ویژگی‌های نسخه چینی بی ام و X3 با سایر نسخه‌های این خودرو در دیگر نقاط جهان مشترک است.

بی ام و X3

هر دو نسخه بی‌ام‌و ایکس 3 چینی به موتور دولیتری چهار سیلندر توربوشارژر مجهز هستند. نسخه پایین‌تر بی ام و X3 چینی یعنی 25L xDrive حداکثر 190 اسب‌بخار قدرت و 310 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. نسخه بالاتر و گران‌تر نیز 258 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد. هر دو تیپ به همراه یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک هوشمند مجهز هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد