موضوعات داغ

میتسوبیشی اوتلندر PHEV جدید چه شکلی خواهد بود؟ + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل جدید مجموعه ای از لوازم جانبی غیررسمی را در دنیای خیالی دریافت می کند

میتسوبیشی اخیراً به یک توافق شرکتی تازه با نیسان (که 34% از سهام آن را در اختیار دارد) وارد شده و همچنین هوندا یادداشت تفاهمی را برای تحقیق و توسعه خودروهای برقی و نرم افزار با هم امضا کرده است.

بدیهی است که برای بقا، همکاری با شرکای مختلف در چشم انداز صنعت خودرو امروزی که به دلیل نوآوری های فناورانه در زمینه هایی مانند الکتریکی شدن و هوش مصنوعی دستخوش تغییرات سریع است، ضروری است.

با این حال، در مورد میتسوبیشی، واضح بود که برای خارج شدن از رکود فعلی به کمک زیادی نیاز دارد - به عنوان مثال در ایالات متحده، آنها فقط در شش ماهه اول سال حدود 51 هزار دستگاه خودرو فروختند. آنها در حال پیشرفت هستند، اما پیشرفت از پایه ای چنان کوچک است که مانند قطره ای آب در استخر المپیک است. بنابراین، تعجبی ندارد که آنها سعی می کنند از طریق متحدان اتحاد خود به فناوری جدید دسترسی پیدا کنند و روابط جدیدی برقرار کنند.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV جدید چه شکلی خواهد بود؟

در نهایت، پرفروش ترین مدل های آنها یعنی اوتلندر و اوتلندر PHEV تنها می توانند تا حدی برای تضمین بقای شرکت کافی باشند. در مورد SUV کراس اور کامپکت، میتسوبیشی اخیراً مدل هیبریدی دوشاخه اروپایی 2025 یا 2026 را تیزر داد، تقریباً سه سال پس از انتشار نسخه الکتریکی در کشور خود در ژاپن در اکتبر 2021. برخی از نظریه پردازان معتقدند که تغییری نسبت به مدل اختصاصی ایالات متحده وجود ندارد، اما جهان های موازی محتوای خودرو CGI به طور واضح همین فکر را نمی کنند.

به طور دقیق تر، قلمرو تخیلی سازندگان محتوای خودروی دیجیتال، افراد در کانال AutoYa info در یوتیوب را به تصویر کشیده است که به طور غیررسمی CGI ظاهر بازطراحی شده میان دوره ای SUV کراس اور اوتلندر PHEV را با تصورات خود به نمایش گذاشته اند.

فضای داخلی میتسوبیشی اوتلندر PHEV جدید

در حالی که همه ما باید این رندرها و اطلاعات مرتبط را با احتیاط بپذیریم، باید اعتراف کنیم که واقعاً امیدواریم زمان بندی آنها برای بازطراحی درست از آب درآید - درست به موقع برای معرفی پاییزی در قاره پیر و ورود مدل سال 2026 در آمریکا.

کانال طراح معتقد است که اوتلندر PHEV بازطراحی شده فقط با تغییرات طراحی عجیب و غریب همراه نخواهد بود، همانطور که این روزها برای میتسوبیشی رسم است، بلکه با پیشرانه هیبریدی دوشاخه بهبود یافته ای همراه خواهد بود که دارای باتری بزرگتر یا بسته بندی بهتر برای بهبود برد تنها الکتریکی است. در حال حاضر، این مورد بر اساس EPA 38 مایل (61 کیلومتر) است.

علاوه بر این، بر اساس اولین تصاویر تیزر، طراح همچنین معتقد است که تغییرات بیشتری وجود خواهد داشت - برخی از به روزرسانی های خارجی، چرخ های آلیاژی تازه، نمایشگر داخلی بزرگتر و غیره. با کمک هنرمند پیکسل ساکن کانال، تمام این فرضیات به نقطه نظر CGI میتسوبیشی اوتلندر PHEV ترجمه می شوند، همراه با تغییرات فرضی اضافی - مانند مشاهده یک تنظیم نمایشگر عریض به جای خوشه ابزار دیجیتال معمولی و یک نمایشگر سیستم سرگرمی مرکزی 12 اینچی. جلوپنجره جدید که کاملاً غیررسمی و کاملاً فرضی است، همچنین برای طراحی مجدد چراغ های عقب نوید خوبی می دهد، در حالی که در داخل نیز می تواند یک فرمان کاملاً جدید وجود داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد