موضوعات داغ

کراس اوور برقی تویوتا bZ4x با برساوش به بازار می‌آید + عکس

عکس مطلب اول

برساوش به عنوان عرضه‌کننده محصولات تویوتا در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت در کنار معین خودرو، مدل‌های مختلف تویوتا را در دسترس مشتریان ایرانی قرار می‌دهد و بر اساس گزارش‌های جدید، ظاهرا کراس اوور تمام برقی bZ4x را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است.

کراس اوور کامپکت bZ4x به همراه سدان الکتریکی bZ3 وارد گمرک کشور شده‌اند. این دو خودرو حاصل همکاری سه شرکت بزرگ بی‌وای‌دی، فاو و تویوتا هستند و از پلتفرم الکتریکی e-TNGA استفاده می‌کنند.

تویوتا bZ4x در تریم‌های متعددی روانه بازار شده و برساوش، نسخه دو دیفرانسیل آن (X-Mode) را برای بازار کشور انتخاب کرده است. پیشرانه الکتریکی این ماشین شامل دو موتور برقی می‌شود که قدرت و گشتاور آن‌ها به ترتیب ۸۰ کیلووات و ۱۶۸ نیوتن متر است. بدین ترتیب، پیشرانه الکتریکی در مجموع، حدود ۲۱۷ اسب بخار قدرت و ۳۳۶ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

نمای عقب bZ4x

باتری به‌کاررفته در bZx4 دارای ظرفیت ۶۶.۷ کیلووات ساعت است که در صورت استفاده از کابل شارژ سریع، در عرض ۳۵ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود. این ماشین با شارژ کامل باتری می‌تواند مسافتی حدود ۵۶۰ کیلومتر را بدون نیاز به توقف در ایستگاه شارژرسانی طی کند. شتاب صفر تا صد ۶.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، از دیگر مشخصات bZ4x به حساب می‌آیند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد