موضوعات داغ

هوندا سیویک Si مدل 2025، تند‌وتیز و گران‌تر از همیشه!

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

نسخه فیس‌لیفت هوندا سیویک در اوایل سال 2024 معرفی شد، یعنی همان مدلی که در آینده نزدیک به کشورمان خواهد آمد. با این حال علاقمندان منتظر معرفی و رونمایی از تیپ اسپرت و جذاب Si با چهره جدید بودند. اکنون تصاویر و مشخصات هوندا سیویک Si برای سال 2025 اعلام شده است. این خودرو نسبت به گذشته عملکرد اسپرت‌تر و جذاب‌تری دارد و البته قیمت آن نیز بیشتر شده است.

قیمت پایه هوندا سیویک Si‌ اکنون به 31045 دلار رسیده است که نسبت به سال گذشته، افزایش 850 دلاری را تجربه کرده است. البته در ازای 850 دلار هزینه بیشتر شما نمای جدید در جلو با جلوپنجره شش وجهی را دریافت خواهید کرد. چراغ‌های عقب این خودرو نیز ظاهری اسپرت دارند و طراحی آن‌ها با هوندا سیویک استاندارد متفاوت است. رینگ‌های تیپ Si نیز 18 اینچی هستند و به صورت اختصاصی برای این تیپ در نظر گرفته شده‌اند. مشتریان می‌توانند با پرداخت 300 دلار بیشتر، لاستیک‌های تابستانی مخصوص را برای نیمه اول 2025 روی هوندا سیویک Si خود سوار کنند.

فضای داخلی هوندا سیویک Si تا حد زیادی با مدل استاندارد یکسان است. تنها نکته متفاوت این تیپ نسبت به نسخه استاندارد، صفحه نمایش کلاستر خودرو است که 10.2 اینچ قطر دارد. همچنین نرم‌افزارهای گوگل نیز به صورت استاندارد روی تیپ Si نصب شده‌اند. گرمکن صندلی‌ها نیز اکنون به عنوان یک آپشن استاندارد در هوندا سیویک Si حضور دارد.

هوندا سیویک Si

هوندا تکیه‌گاه‌های جدیدی برای ستون B خودرو در قسمت پایین رکاب نصب کرده است که استحکام خودرو را افزایش می‌دهند. سیستم تعلیق خودرو نیز پس از نصب این رکاب‌ها مجددا تنظیم شده است. به گفته هوندا، اکنون سفت‌ترین سیویک Si تاریخ را شاهد هستیم که دینامیک رانندگی بهتر و سواری راحت‌تری را نسبت به گذشته ارائه می‌دهد.

هوندا سیویک Si در تمامی تیپ‌ها به جز مدل گران Type R، با گیربکس دستی عرضه می‌شود. موتور 1.5 لیتری توربوشارژر این خودرو حداکثر 200 اسب‌بخار قدرت و 260 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. سفارش هوندا سیویک Si مدل 2025 از ماه آگوست در نمایندگی‌های هوندا آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد