موضوعات داغ

جیلی بین یوئه عرضه شد، قیمت فقط 482 میلیون تومان در چین + عکس

عکس مطلب اول

جیلی به‌تازگی تصاویر رسمی شاسی‌بلند بنزینی بین‌یوئه نسخه Super Power را منتشر کرده است. انتظار می‌رود این ماشین در ژوئیه و با محدوده قیمت ۸۳۰۰ دلار به عرضه درآید.

شاسی‌بلند بین‌یوئه نخستین بار در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و طبق گفته جیلی، در عرض ۶ سال حدود ۸۹۰ هزار دستگاه از این خودرو در سراسر جهان به فروش رسید.

بین یوئه نسخه سوپر پاور بر اساس پلتفرم معماری ماژولار سگمنت B انحصاری جیلی (BMA) ساخته شده و در دسته شاسی‌بلندهای کامپکت و جمع و جور قرار می‌گیرد. ابعاد این خودرو هنوز مشخص نیست، ولی مدل قبلی دارای ۴۳۳۰ میلی‌متر طول، ۱۸۰۰ میلی‌متر عرض و ۱۶۰۹ میلی‌متر ارتفاع بوده و فاصله بین دو محور آن به ۲.۶ متر می‌رسد.

نمای مقابل بین‌یوئه سوپر پاور ادیشن

نسخه سوپر پاور از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با مدل حاضر در بازار ندارد. نمای جلوی ماشین بر اساس زبان سوپر پاور استورم طراحی شده که شامل جلوپنجره چندلایه می‌شود؛ یک گریل کوچک در بالا و یک گریل بزرگ‌تر ذوزنقه شکل در پایین. خودرو روی رینگ‌های آلیاژ آلومینیومی ۱۷ اینچی چندپره سوار است.

نمای عقب بین‌یوئه جدید

چراغ‌های عقب به‌وسیله یک نوار مشکی‌رنگ به یکدیگر متصل شده‌اند که نام Geely در وسط آن دیده می‌شود. اسپویلر سقفی توخالی (با جاسازی چراغ ترمز در وسط) و خروجی‌های اگزوز مخفی از دیگر مشخصات ظاهری بین‌یوئه سوپر پاور ادیشن به حساب می‌آیند.

شاسی‌بلند جدید جیلی قوای محرکه خود را از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ دریافت می‌کند که با گیربکس ۵ سرعته دستی یا گیربکس CVT با شبیه‌سازی ۸ دنده جفت شده است. این موتور می‌تواند ۱۲۶ اسب بخار قدرت و ۱۵۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند. بین‌یوئه جدید برای پیمایش صد کیلومتر مسافت ترکیبی به حدود ۶.۸۹ لیتر بنزین احتیاج دارد.

نمای داخلی جیلی بین‌یوئه سوپر پاور

فضای داخلی ترکیبی از رنگ‌های مشکی و خاکستری است. در مقابل راننده یک غربیلک فرمان چهارشاخه با روکش چرمی وجود دارد که دکمه‌های کنترلی متعددی را در خود جای داده است. در وسط داشبورد، نمایشگر اطلاعات سرگرمی دارای نمایشگر ۸ اینچی بوده و کمی پایین‌تر از آن، دریچه‌های تهویه هوا تعبیه شده‌اند و سیستم تهویه به‌وسیله شیفترهای پایین کنترل می‌شود. کنسول مرکزی با طراحی نسبتا ساده حاوی اهرم تعویض دنده، چند دکمه فیزیکی و جا لیوانی است. صندلی‌های خوش‌ساخت و راحت نیز با چرم مشکی‌رنگ روکش شده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد