موضوعات داغ

کراس اوور GAC GS3 در روسیه معرفی شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

قیمت ها و تجهیزات کراس اوور GS3 در جریان ارائه این مدل که شرکت GAC موتور در فضای هنری «خبازی» در مسکو برگزار کرد، اعلام شد. این خودرو به خریداران روسی در پنج گزینه تجهیزاتی با قیمتی از 2،299،000 تا 2،649،000 روبل ارائه خواهد شد.

یادآوری می کنیم که این کراس اوور جدید، سومین مدل در خط تولید داخلی برند GAC است. این خودروی کامپکت جایگزین میان سایز GS5 شده است. شرکت آن را به عنوان یک رقیب مستقیم برای مدل های محبوبی نظیر هاوال جولیون و جیلی کول ری موقعیت داده است. این محصول در ایران نیز توسط راسا موتور عرضه شده است.

ابعاد دقیق GS3 عبارتند از: طول 4410 میلی متر، عرض 1850 میلی متر، ارتفاع 1600 میلی متر. فاصله چرخ ها به 2650 میلی متر می رسد.

این خودرو بر پایه پلتفرم ماژولار GPMA ساخته شده است. تعلیق جلو از نوع مستقل مک فرسون و میل پیچشی در عقب است. در کابین این خودرو 5 سرنشین جای می گیرند. حجم محفظه بار از 341 تا 1271 لیتر متغیر است و مخزن سوخت آن 47 لیتر است.

زیر کاپوت این خودرو یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر تنها انتخاب موجود قرار دارد. قدرت آن 170 اسب بخار با گشتاور 250 نیوتن متر است. یک گیربکس رباتیک 7 دنده با این موتور همراه است که گشتاور را به چرخ های جلو منتقل می کند. در نتیجه با این پیشرانه، میانگین مصرف بنزین 92 برای هر 100 کیلومتر 5.9 لیتر است.

GAC GS3

قیمت ها و تجهیزات

همانطور که قبلاً مشخص شده بود، در روسیه GAC GS3 پنج سطح تجهیزاتی GS، GB، GL، GB-R و GL-R دریافت کرده است. قیمت آنها از 2،299،000 تا 2،649،000 روبل متغیر است.

اما اگر به دقت لیست تجهیزات را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که در واقع این خودرو فقط سه سطح تجهیزاتی دارد. فقط دو نسخه GB-R و GL-R با داشتن بسته R-Style از بقیه متمایز هستند. این بسته شامل رینگ های انحصاری 19 اینچی، تنظیمات ورزشی موتور، گیربکس و فرمان است. همچنین یک حالت رانندگی اضافه به نام Sport+ نیز دارد.

در پایین ترین سطح GS، این کراس اوور دارای چراغ های کاملاً LED، 2 کیسه هوای جلو و رینگ های 18 اینچی با لاستیک 225/55 R18 است. کابین آن دارای روکش پارچه ای بوده و مجهز به صفحه نمایش آنالوگ با کامپیوتر سفری 3.5 اینچی است. کنترل سیستم مالتی مدیا با دو بلندگو از طریق یک نمایشگر لمسی 10.25 اینچی با پشتیبانی از Carplay و Android صورت می گیرد.

علاوه بر این، گزینه های پیش فرض این خودرو شامل سنسورهای پارک عقب، آینه های برقی بیرونی، "بسته زمستانی" (شامل شیشه گرمایشی)، کنترل کروز، کولر، سیستم ثبات (ESP)، نظارت بر فشار باد لاستیک (TPMS)، کمک نگهدارنده در سربالایی (HHC)، ترمز پارک الکترونیکی AutoHold و ورود بدون کلید است.

در سطح GB با قیمت 2،399،000 روبل، این کراس اوور به دو کیسه هوای جانبی جلو، سانروف پانوراما، کنترل آب و هوا، روکش چرم برای صندلی ها و فرمان، دوربین نمای عقب، صفحه نمایش دیجیتال 7 اینچی و 4 بلندگو مجهز خواهد شد.

GAC GS3

سطح تجهیزاتی بعدی GB-R با قیمت 2،449،000 روبل، با داشتن همان بسته ورزشی R-Style متمایز خواهد بود. همانطور که قبلاً دیدیم، لیست تجهیزات آن تفاوتی ندارد، اما ویژگی های ظاهری متمایز مانند رینگ های 19 اینچی و تنظیمات ورزشی تر سیستم های کنترلی به آن اضافه می شود.

طراح آرتمی لبدف به عنوان سفیر این برند انتخاب شد.

سطح تجهیزاتی چهارم GL با قیمت 2،599،000 روبل که بالاترین سطح است، دارای کیسه های هوای پرده ای جانبی، درب صندوق برقی، سنسورهای باران و نور، سیستم کنترل نور بالای خودکار (HMA)، کروزکنترل تطبیقی (ACC) با محدودیت سرعت هوشمند (ISL-ACC) است. همچنین برای این خودرو شارژر بی سیم گوشی همراه با قابلیت خنک کنندگی، دوربین های 360 درجه، روشنایی محیطی داخل کابین، شش بلندگو و صندلی های برقی و تهویه دار برای راننده در دسترس است.

سیستم های کمک راننده هوشمند در این سطح تجهیزاتی شامل تشخیص عالئم ترافیکی (TSR)، کمک فعال در ترمزگیری (AEB)، هشدار برخورد جلو (FCW)، هشدار خروج از خط (LDW) با کمک نگهدارنده در خط (LKA)، همچنین کمک در ترافیک سنگین (TJA) و کمک در سرازیری (HDC) می باشد.

گران ترین سطح تجهیزاتی کراس اوور GS3 که GL-R نامیده می شود، 2،649،000 روبل قیمت دارد. همانطور که حدس می زنید، تجهیزات آن کاملاً شبیه به سطح قبلی است. تفاوت قیمت، همانند مورد نسخه GB-R، به دلیل وجود ویژگی های اجرایی R-Style است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد