موضوعات داغ

کشنده بایک X9 و کامیونت F38 توسط بهمن دیزل رونمایی خواهند شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در روز 19 خردادماه 1403، شرکت بهمن دیزل، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه بهمن، دو محصول جدید خود را در حضور کارشناسان صنعت حمل و نقل، متخصصان خودروهای تجاری، صاحبان شرکت‌های پخش و خبرنگاران معرفی خواهد کرد. این دو محصول عبارتند از کشنده بایک X9 و کامیونت F38، که هر یک ویژگی‌های منحصربفردی دارند.

کشنده بایک X9، یک کامیون سنگین 44 تن است که در آخرین ارزیابی خودروهای تجاری چین، به عنوان برترین کشنده شناخته شده است. این کشنده مجهز به موتور 13 لیتری CUMMINS و گیربکس ZF است و از منظر فناوری‌های ایمنی، دارای ترمز AEBS، ترمز پارک برقی EPB، کنترل پایداری ESC، سیستم ضدلغزش ASR، انواع رادارها و فناوری‌های تشخیصی، دسته تعویض دنده پشت فرمان، یخچال مسافرتی، کولر درجا، دوربین 360 همراه با تشخیص نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی و هشدار بین خطوط می‌باشد. علاوه بر این، کابین بزرگ با تخت خواب بزرگ و مولتی‌مدیا نیز از دیگر امکانات این کشنده است.

محصول دیگری که در این رویداد معرفی می‌شود، کامیونت F38 از سری فورس است. این کامیونت در رده کامیونت‌های سبک قرار می‌گیرد و توانایی حمل حدود 2.5 تن بار را دارد. طراحی ویژه فضای بار و حذف پرتی در محیط بار، قابلیت حمل بار بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. فورس F38 با صندلی قابل تنظیم، تهویه مطبوع و مولتی‌مدیا، تجربه رانندگی مطلوبی را برای راننده فراهم می‌کند. همچنین، این کامیونت با بهره‌مندی از سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، پایداری و ایمنی بیشتری را ارائه می‌دهد.

شرکت بهمن دیزل، یکی از زیرمجموعه‌های گروه بهمن است که وظیفه تولید خودروهای تجاری، مینی‌بوس و وانت باری را بر عهده دارد. محصولات ایسوزو، فورس، امپاور و بایک از جمله تولیدات شناخته شده این شرکت هستند. این رویداد که قرار بود در تاریخ 31 اردیبهشت 1403 برگزار شود، به دلیل سانحه سقوط بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان لغو شد و اکنون در تاریخ 19 خرداد در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد