موضوعات داغ

پارکینگ جدید معین خودرو برای خودروهای وارداتی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

معین خودرو در تلاش برای رفع مشکلات و کاهش نارضایتی مشتریان از تأخیر در تحویل خودروهای وارداتی، اقدام به راه‌اندازی یک مرکز جدید برای انبارداری، انجام عملیات PDI (آماده‌سازی قبل از تحویل) و شست‌وشوی محصولات وارداتی خود نموده است. این مرکز جدید با هدف تسریع در فرآیند آماده‌سازی و تحویل خودروهای وارداتی به مشتریان، از جمله مدل‌های کرولا و لوین، راه‌اندازی گردیده تا روند تحویل نسبت به گذشته سرعت بیشتری بگیرد و نگرانی‌های مشتریان در این زمینه مرتفع شود.

افزایش تعداد مراکز آماده‌سازی خودرو برای حضور در خیابان‌ها، این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان بتوانند حتی پیش از زمان مقرر، خودروی وارداتی خود را از شرکت تحویل بگیرند. این امر به کاهش چشمگیر نارضایتی از شرکت‌های واردکننده خودرو نسبت به گذشته منجر خواهد شد. در همین راستا، انتظار می‌رود سایر شرکت‌های واردکننده نیز در جهت تسریع در تحویل خودروها اقدام نمایند تا علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، قیمت بازار خودروهای وارداتی نیز تا حد قابل توجهی کاهش یافته و به تعادل برسد.

راه‌اندازی مرکز جدید برای انبارداری، انجام عملیات PDI (آماده‌سازی قبل از تحویل) و شست‌وشوی محصولات وارداتی معین خودرو

در ادامه، به مشخصات فنی مدل‌های کرولا و لوین وارداتی معین خودرو می‌پردازیم:

سدان کرولا وارداتی معین خودرو مجهز به یک پیشرانه 1200 سی‌سی 4 سیلندر توربوشارژ با حداکثر قدرت 116 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور 185 نیوتن‌متر است. قدرت تولیدی این پیشرانه از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT با تعویض مصنوعی 10 سرعته به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌گردد.

در مورد نسخه 1500 سی‌سی کرولا، از یک موتور 3 سیلندر تنفس طبیعی قدرت می گیرد که می‌تواند حداکثر توان 119 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 148 نیوتن‌متر را از طریق یک گیربکس 10 سرعته CVT به چرخ‌های جلو تحویل دهد.

کرولا هیبرید نیز مجهز به یک موتور 1.8 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی است که در مجموع می‌توانند 138 اسب‌بخار توان و 211 نیوتن‌متر گشتاور را به گیربکس CVT مخصوص خودروهای هیبریدی با فناوری بازیابی انرژی ارائه نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد