موضوعات داغ

فروش خودرو آفرودی پالادین مدل 2024 در روسیه آغاز شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایندگی های روسی اوتینگ، فروش خودروی شاسی بلند "پالادین" را آغاز کردند این خودرو در ایران با نام مانیان ترا توسط شرکت پرشیا خودرو معرفی شده است. این محصول جدید در چهار نسخه با قیمتی از 3 میلیون و 799 هزار روبل تا 4 میلیون و 499 هزار روبل در دسترس است، به گزارش دفتر مطبوعاتی شرکت سینومک اتومبیل. خودروی آفرود اوتینگ "پالادین" که بر پلتفرم نیسان ترا تولید می شود، در نسخه روسیه موتور 2 لیتری میتسوبیشی 4K31 توربوشارژ با خروجی 228 اسب بخار دریافت کرده که با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF و سیستم چهارچرخ محرک با سه حالت قفل دیفرانسیل: 2H، 4H و 4L (چرخ های عقب، چهارچرخ محرک و چهارچرخ محرک کندرو) ترکیب شده است.

تعلیق جلو از نوع دوبل ویشبون مستقل و تعلیق عقب چندلنگه وابسته است. در نسخه پایه، "پالادین" محرک چرخ های عقب است. طول این شاسی بلند اوتینگ 4882 میلی متر با فاصله محوری 2850 میلی متر است. از جمله تجهیزات این مدل می توان به چراغ های ال ای دی، نمایشگر مولتی مدیای 12 اینچی و 6 بلندگو، شارژر بی سیم گوشی هوشمند، سانروف برقی، پارکترونیک، سیستم دید 360 درجه با نمایش زیر خودرو و موارد دیگر اشاره کرد.

این خودرو با نام "پالادین"، اولین مدل از سری شاسی بلندهای برند اوتینگ است که به صورت انحصاری توسط سینومک اتومبیل (شخصیت حقوقی هایپریون لیزینگ) در روسیه عرضه می شود. قرار است دو مدل جدید دیگر از برند اوتینگ در سال 2024 معرفی شوند. قرارداد توزیع با کارخانه ژنگژو نیسان برای مدت 5 سال امضا شده است.

برنامه ریزی شده تا پایان سال 2024، شبکه نمایندگی های رسمی اوتینگ در روسیه شامل 60 نمایندگی شود و تا پایان سال 2025، 30 نمایشگاه خودرو دیگر افتتاح خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد