موضوعات داغ

وی جی وی U75 پلاس در ایران تولید خواهد شد، خودرو جدید ایلیا در راه بازار کشور + عکس و فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا که سال گذشته کراس اوور جدید خود را با نام "VGV U75 پلاس" معرفی کرده بود و حالا خبر از تولید این خودرو با نام "ایلیا" در ایران داده است.

این خودروساز در گذشته دو محصول دایون Y7 و دایون Y5 را در بازار کشور عرضه نموده است و در ابتدا قصد داشت خودرو VGV را به صورت وارداتی عرضه کند اما حالا این خودرو به صورت مونتاژی و از خط تولید این شرکت به بازار خودرو ایران راه خواهد یافت.

ویدیو بررسی کراس اوور ایلیا

مشخصات فنی VGV U75 پلاس (ایلیا)

پیشرانه VGV U75 Plus یا همان ایلیا یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۲۶ اسب بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن متر است که با استاندارد آلایندگی یورو ۶ مطابقت دارد. این پیشرانه از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد. چنین قدرتی برای یک کراس اوور خانوادگی بزرگ، مناسب و کافی به نظر می‌رسد.

راننده می‌تواند از میان چهار حالت رانندگی اکو، اسپرت، نرمال و برفی، گزینه مناسب را با توجه به شرایط جاده انتخاب کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۸.۳ لیتر برآورد شده است. دیگر مشخصات فنی شامل شتاب صفر تا صد در ۸ ثانیه، تعلیق مک فرسون جلو، تعلیق مولتی لینک عقب و سیستم فرمان برقی است.

در زمینه ایمنی و امکانات رفاهی، کراس اوور ایلیا مجهز به پکیجی نسبتاً کامل است. سیستم‌های کنترلی مانند ترمز ضد قفل با EBD، کنترل پایداری الکترونیکی ESP، کنترل کشش TSC، کنترل شروع حرکت در سربالایی HAC، کنترل حرکت در سراشیبی DAC و سیستم اجتناب از واژگونی ARP، پایداری خودرو را در شرایط مختلف تضمین می‌کنند.

وی جی وی U75 پلاس

تجهیزات ایمنی خودرو ایلیا شامل ترمز پارک برقی با اتوهلد، سیستم پایش باد لاستیک‌ها TPMS، سنسور پارک عقب، ایربگ برای سرنشینان جلو، دوربین ثبت وقایع رانندگی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار خروج از خط، دیلایت و اتولایت است.

در بخش امکانات رفاهی نیز می‌توان به کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، نمایشگر اطلاعات سرگرمی ۱۰.۱ اینچی، پشت آمپری دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی، پورت USB، بلوتوث، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، روکش چرمی صندلی‌ها، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت، آینه‌های جانبی برقی قابل تا شدن و سانروف پانوراما اشاره کرد.

این کراس اوور ۷ نفره با ابعاد ۴۸۲۵ میلی‌متر طول، ۱۸۷۰ میلی‌متر عرض، ۱۶۹۱ میلی‌متر ارتفاع و فاصله بین دو محور ۲۸۰۰ میلی‌متر، گزینه مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت خواهد بود. رنگ‌های در دسترس شامل سفید، مشکی، قهوه‌ای پررنگ و کم‌رنگ، قرمز، آبی، کرمی و نوک‌مدادی است.

فضای داخلی کراس اوور ایلیا

با معرفی وی‌جی‌وی U75 پلاس، ایلیا موتور گام مهمی در راستای ارائه محصولات متنوع‌تر و پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان برداشته است. این کراس اوور جدید با ویژگی‌های خود می‌تواند رقیب جدی برای محصولات مشابه در سگمنت کراس اوورهای میدسایز در بازار ایران باشد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/3/14
ایلیا همون کاشین هایی رو‌که ثبت نام کرده و پولشو کامل گرفته بده بعد بره ماشین جدید بیاره
1403/3/14
کاش با لاستیک گودیر که توی تصویر هست عرضه بشه