موضوعات داغ

نمایش شکوه و افتخار مرسدس بنز در گردهمایی خودرویی ایرانمال + گزارش تصویری

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در روز جمعه، یازدهم خردادماه 1403، صحنه ای از شکوه و اعتبار خودروسازی آلمانی در پارکینگ مجموعه فرهنگی تجاری ایران مال تهران به نمایش درآمد. کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران، گردهمایی کلوپ مرسدس بنز ایران را به مناسبت هجدهمین سالگرد راه اندازی موزه مرسدس بنز برگزار کرد. این رویداد از ساعت 10 تا 12 ادامه داشت و فرصتی بی نظیر برای علاقه مندان به این برند لوکس و مطرح فراهم آورد.

این گردهمایی با اهداف متعددی برگزار شد؛ از جمله تحقق آرمان های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه خودرو و اتومبیلرانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تسهیل ارتباط میان مالکان و متخصصان انواع خودرو، ارائه خدمات به اعضای کلوپ ها و کمیته های تخصصی، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی و گردشگری، آشنایی بیشتر مردم با انواع خودروها، و معرفی فعالیت ها و توانمندی های حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون.

این رویداد فرصتی منحصر به فرد برای طرفداران و علاقه مندان به مرسدس بنز فراهم آورد تا در کنار یکدیگر گرد آیند و از نزدیک شاهد زیبایی، قدرت و سبک بی نظیر این خودروهای لوکس باشند. صاحبان این خودروهای افسانه ای با افتخار، آنها را در معرض نمایش گذاشتند و فرصتی برای تبادل تجربیات و اشتراک عشق مشترک به این برند پرآوازه پدید آوردند.

علاوه بر لذت بصری و هیجان ناشی از مشاهده این خودروهای زیبا، این گردهمایی فرصتی برای آشنایی بیشتر عموم مردم با انواع خودروها و دستاوردهای صنعت خودروسازی فراهم آورد. بازدیدکنندگان توانستند از نزدیک با طراحی، تکنولوژی و مهندسی پیشرفته ای که در این خودروها به کار رفته است، آشنا شوند و قدرت و زیبایی آنها را لمس کنند.

در پایان، این گردهمایی نه تنها یک رویداد ساده برای طرفداران خودرو در ایران نبود، بلکه نمادی از عشق، احترام و تعهد به یک برند تاریخی و افسانه ای در صنعت خودروسازی بود.

مرسدس بنز پونتون در رنگ‌ قرمز خاص و کمیاب

خودروهای حاضر در همایش مرسدس بنز

از خودروهای حاضر در این رویداد در بخش خودروهای روز می‌توان به حضور یک دستگاه خودرو AMG GTS با کیت بدنه GTR و دیزاین جذاب، آخرین نسل مرسدس بنز E-Class، مرسدس بنز G500 مدل 2018، مرسدس بنز کمیاب اتاق SL500 مات فکتوری، مرسدس بنز C63S پلاک گذرموقت با فرمان راست و کاپوت نیمه شیشه‌ای، C-class کوپه با پلاک ملی و... اشاره کرد.

در سوی دیگر مرسدس بنز پونتون در رنگ‌ قرمز خاص و کمیاب و اتاق CL55 جزو خاص‌ترین‌های این همایش در بخش کلاسیک بودند.

آخرین نسل مرسدس بنز E-Class در حمای

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد