موضوعات داغ

تصاویر جاسوسی از هونگچی H5 پلاگین هیبریدی در حال آزمایش در چین + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

اخیراً تصاویر جاسوسی از نسخه پلاگین-هیبریدی هونگچی H5 در حال آزمایش به بیرون درز کرده است. نسل دوم هونگچی H5، که در خاورمیانه با نام هونگچی اوسادو شناخته می‌شود، در سال 2022 معرفی شد و یک سدان اجرایی میان‌بزرگ است.

هونگچی H5 فعلی در شرکت فاو آرمز با نام داخلی C100 شناخته می‌شود و مشخص است که در تاریخ 22 نوامبر 2023، اولین نمونه پلاگین-هیبریدی هونگچی C100 از خط تولید آزمایشی این شرکت خارج شد.

تصاویر جاسوسی نشان می‌دهد که نسخه پلاگین-هیبریدی از نظر ظاهری تقریباً شبیه به H5 موجود است. آن جلوپنجره بزرگی با تزئینات کرومی شلاقه‌ای و چراغ‌های روشن کننده باریک LED در بالا دارد، در حالی که کلاستر چراغ‌های جلو در پایین‌تر از گلگیر قرار گرفته است. از نمای جانبی می‌توان چرخ‌های جدید را دید که علاوه بر ظاهر ورزشی، ممکن است به آیرودینامیک نیز کمک کنند. دو درگاه شارژ جفت در زیر ستون C در سمت چپ تعبیه شده است. دوباره قسمت عقب تقریباً شبیه به مدل موجود با چراغ‌های شاخه‌ای است. فضای صندوق عقب احتمالاً به دلیل حضور باتری کوچکتر شده است.

برای اثبات اینکه این واقعاً نسخه پلاگین-هیبریدی است، یک کارت در پشت خودرو با اطلاعات آن وجود دارد. از تصاویر جاسوسی می‌توان دید که داخل کابین نیز بدون تغییر باقی مانده است. این خودرو هم صفحه نمایش دستگاه‌های دیجیتالی و هم یک نمایشگر بزرگ زاویه‌دار روی داشبورد دارد و پشت آن فضای ذخیره‌سازی قرار گرفته است.

تصاویر جاسوسی از هونگچی H5 پلاگین-هیبریدی

به جز اینکه این مدل بر پایه پیشرانه 1.5 توربوشارژ و یک موتور الکتریکی ساخته شده، اطلاعات دیگری از سیستم پلاگین-هیبریدی آن در دست نیست. در حال حاضر، هونگچی H5 با پیشرانه‌های 1.5 توربوشارژ یا 2.0 توربوشارژ با حداکثر قدرت 124 و 165 کیلووات و گشتاور 258 و 340 نیوتن‌متر عرضه می‌شود. همچنین یک نسخه هیبرید معمولی بر پایه پیشرانه 1.5 توربوشارژ با موتور الکتریکی 140 کیلوواتی و 280 نیوتن‌متر گشتاور نیز وجود دارد. ممکن است نسخه پلاگین-هیبریدی از همان موتور استفاده کند.

ابعاد هونگچی H5 به ترتیب 4988، 1875 و 1470 میلی‌متر (طول/عرض/ارتفاع) با فاصله محوری 2920 میلی‌متر است.

اگرچه هونگچی بیشتر برای تولید لیموزین‌های دولتی شناخته می‌شود، اما در سال‌های اخیر با ارائه محصولات مصرفی برای رقابت با برندهای پرمیوم آلمانی نیز موفقیت روزافزونی کسب کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد