موضوعات داغ

نسخه دیزلی تانک 300 به بازار می آید + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

گریت‌وال تانک 300 یکی از خودروهای مشهور چینی است که به خاطر قابلیت آفرودش، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. گریت‌وال تصمیم دارد تا اکنون نسخه دیزلی این خودرو را نیز به بازار بفرستد. برخی مشتریان علاقه دارند تا خودروهای آفرودی را با موتور دیزلی خریداری کنند و گریت‌وال تانک 300 دیزلی، مناسب این گروه از مشتریان خواهد بود. موتورهای دیزلی در چین محبوب نیستند، از این رو نسخه دیزلی گریت وال تانک 300 برای صادرات در نظر گرفته خواهد شد.

به گفته «وی جیان جون» مدیرعامل گریت‌وال، نسخه دیزلی تانک 300 از موتور دیزلی 2.4 لیتری توربوشارژر استفاده خواهد کرد. این پیشرانه در هاوال H9 و پیکاپ‌های گریت‌وال نیز مورد استفاده قرار گرفته است. حداکثر قدرت این موتور 181 بخار و حداکثر گشتاور آن 480 نیوتن‌متر خواهد بود. گشتاور بالای این موتور برای افرادی که به آفرود علاقه دارند، بسیار مطلوب خواهد بود. گریت‌وال تانک 300 دیزلی با تکیه بر این گشتاور قابل توجه می‌تواند از شیب‌های تند بالا برود و خود را از گل و برف در بیاورد. علاوه بر گشتاور بالا، موتور دیزلی مصرف سوخت کمتری دارد که حاصل آن برد بیشتر خودرو خواهد بود. در نتیجه با تانک 300، می‌توانید بدون نیاز به سوخت‌گیری مجدد مکان‌های دوردست را کشف کنید.

گریت‌وال تانک 300

تانک 300 قدیمی‌ترین خودرو در سری محصولات تانک است. این خودرو نخست با نام وی در سال 2020 عرضه شد و سپس با برند مستقل تانک به بازار آمد. هم‌اکنون تانک 300 با موتور دولیتری توربوشارژر بنزینی به قدرت 223 اسب‌بخار و گشتاور 387 نیوتن‌متر در دسترس مشتریان قرار دارد. گریت‌وال اخیرا نسخه هیبریدی خفیف تانک 300 را نیز به بازار عرضه کرده است که 212 اسب‌بخار قدرت و 385 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند.

نسخه ویژه‌ای از این خودرو نیز با نام تانک 330 عرضه شده است که با موتور هیبریدی خفیف مرکب از پیشرانه برقی و موتور V6 سه لیتری عرضه می‌شود. حداکثر راندمان این نسخه 355 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور است. در نهایت نسخه پلاگین هیبریدی تانک 300 از ترکیب موتور الکتریکی و پیشرانه دولیتری توربوشارژر بهره می‌برد. حداکثر راندمان تانک 300 پلاگین هیبرید، 402 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد