موضوعات داغ

مونتاژ VGV U75 Plus به جای واردات، گام جدید صنایع خودروسازی ایلیا در تولید خودرو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

صنایع خودروسازی ایلیا در تلاش برای گسترش سبد محصولات خود، اقدام به مونتاژ کراس اوور لوکس VGV U75 Plus در خطوط تولید خود نموده است. این خودرو که پیشتر به عنوان یک محصول وارداتی (CBU) معرفی شده بود، اکنون در شهرک صنعتی کاوه توسط این شرکت مونتاژ خواهد شد.

این تصمیم نشان دهنده رویکرد جدید ایلیا در راستای افزایش کیفیت و سطح امکانات محصولات خود است. کراس اوور VGV U75 Plus از نظر تجهیزات ایمنی و رفاهی، سری بالاتری از امکانات را نسبت به نمونه وارداتی پیشین ارائه می‌نماید. این موضوع در کنار استانداردسازی خطوط تولید ایلیا براساس الزامات شرکت سینوتراک (برند مادر VGV)، نویدبخش ارتقای کیفیت محصولات این خودروساز است.

علاوه بر این، ایلیا در نظر دارد تا این کراس اوور را با برند و نام جدیدی در بازار ایران عرضه نماید. این امر می‌تواند نشانگر تمایل این شرکت برای ایجاد یک هویت مستقل و متمایز برای محصولات خود باشد.

مونتاژ VGV U75 Plus

با توجه به موفقیت ایلیا در افزایش تولید خودرو در سال گذشته، به نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌های بلندمدتی برای توسعه سبد محصولات خود دارد. مونتاژ کراس اوور VGV U75 Plus می‌تواند گام مهمی در این مسیر باشد و رقابت جدیدی را در بازار کراس اوورهای لوکس ایران رقم زند. انتظار می‌رود این خودرو در نیمه دوم سال جاری با رقبایی چون فونیکس تیگو 8 و سایر کراس اوورهای وارداتی جدید به رقابت بپردازد.

با این حال، هنوز قیمت نهایی این محصول اعلام نشده است. اما می‌توان انتظار داشت که با توجه به سطح امکانات و کیفیت بالاتر آن نسبت به نمونه وارداتی قبلی، قیمت آن نیز متناسب با این ارتقا تعیین گردد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/3/9
چرت ننویسید لطفا !!!!!!!!!!!!!!!!!!
چی مونتاژ کنه گام مهمیه!!!!!! الکی از خودتون درمیارین کجاش مهمه!!
مونتاژ کنه فاتح ماشین خونده میشه مونتاژ ایران اتاشغاله میفهمی اتاشغالللللللللللللللللللللللل