موضوعات داغ

فیس لیفت سلتوس با مشخصات فنی جدید در سبد محصولات کوشا خودرو + کاتالوگ

عکس مطلب اول

به تازگی تصویر فیس‌لیفت سلتوس روی بیلبوردهای سطح شهر ظاهر شده و کوشا خودرو نیز از کاتالوگ رسمی این محصول رونمایی کرده است. نسخه جدید کیا سلتوس از لحاظ فنی متفاوت با مدل قبلی بوده و با امکانات بیشتری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

مشخصات ظاهری فیس‌لیفت کیا سلتوس

فیس‌لیفت کیا سلتوس از لحاظ ظاهری به‌روزتر شده و طراحی چراغ‌های جلو، دیلایت‌ها و مه شکن‌های آن تغییر یافته‌اند. در کنار این اصلاحات، بزرگ‌تر شدن جلوپنجره و تغییر فلاپ جلو، شاسی‌بلند کره‌ای را به یک خودروی جذاب‌تر از قبل تبدیل کرده است.

همانند نمای جلو، نمای عقب نیز دستخوش تغییرات متعددی شده است. چراغ‌های عقب مجزا جای خود را به نوار نورانی یکپارچه داده‌اند. ریفلکتورهای قرمزرنگ در زیر چراغ‌های عقب، به بخش سپر انتقال یافته و خوشبختانه خبری از خروجی اگزوز مصنوعی نیست.

کیا سلتوس فیس‌لیفت دارای 4385 میلی‌متر طول، 1800 میلی‌متر عرض و 1650 میلی‌متر ارتفاع بوده و روی رینگ‌های 17 اینچی سوار می‌شود. بنابراین در مقایسه با مدل قبلی، نسخه فیس‌لیفت حدود 70 میلی‌متر کشیده‌تر و 30 میلی‌متر بلندتر است.

مشخصات فنی فیس‌لیفت کیا سلتوس

مدل قبلی کیا سلتوس وارداتی کوشا خودرو به موتور به موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر با 121 اسب بخار و 154 نیوتن متر مجهز است. در مقابل، نسخه فیس‌لیفت از پیشرانه قدرتمندتری استفاده می‌کند، هرچند حجم کمتری دارد.

در زیر کاپوت فیس‌لیفت سلتوس یک پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر قرار گرفته که قدرت و گشتاور آن به ترتیب به 140 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 242 نیوتن متر در 1500- 3000 دور در دقیقه می‌رسد. قوای محرکه از طریق گیربکس 7 سرعته دو کلاچه اتوماتیک (DCT) به سمت چرخ‌های جلو هدایت شده و آن‌ها را به حرکت می‌اندازد. سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب تورشن بیم از دیگر مشخصات کیا سلتوس فیس‌لیفت به حساب می‌آیند که با مدل قبلی مشترک است.

امکانات ایمنی و رفاهی سلتوس فیس‌لیفت

در بخش ایمنی، کراس اوور جدید کوشا خودرو شامل امکانات متنوعی می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: سیستم ABS به همراه EBD، سیستم ESC، HAC، VSM، BAS، سیستم ممانعت از برخورد از سمت جلو، سیستم حفظ حرکت خودرو بین خطوط (LFA)، سیستم جلوگیری از انحراف خودرو (LKA)، محدودکننده هوشمند سرعت خودرو، سیستم تشخیص حواس‌پرتی راننده، سیستم کنترل نوربالا، سیستم کمکی رانندگی در بزرگراه‌ها، کروز کنترل هوشمند تطبیقی برای مسیرهای منحنی، کروز کنترل هوشمند (SCC)، سیستم هشدار فاصله از جلو و عقب در زمان پارک خودرو، اتوهلد، سیستم توقف و راه‌اندازی مجدد موتور خودرو (ISG)، سنسور دنده‌عقب، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، 6 عدد ایربگ (جلو، جانبی، پرده‌ای)، سیستم ورود بدون کلید، ایموبلایزر و غیره.

مهم‌ترین امکانات رفاهی این خودرو نیز شامل مواردی همچون سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی جلو برقی با تنظیم برقی و گرم‌کن، سیستم مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی 8 اینچی، پورت USB، بلوتوث، شارژر فندکی 12 ولت، دوربین 360 درجه، شیشه‌بالابرهای برقی، استارت دکمه‌ای و قفل کودک برای درب‌های عقب می‌شوند. کاتالوگ فیس‌لیفت سلتوس را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/3/8
زیبا جادار مطمئن
1403/3/9
موتورش ضعیفه