موضوعات داغ

کمپین خدمات پس از فروش پیکاپ تاگا؛ تا یلدا به حساب ما سفر کنید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

به گزارش اداره بازاریابی و روابط عمومی صنایع خودرو سازی پادرا، این مجموعه به جهت افزایش رضایتمندی مالکان و خریداران پیکاپ تاگا، طرح ویژه کمپین خدمات پس از فروش "سرویس دوره‌ای رایگان در بخش قطعات و اجرت " را ارائه کرده است.

خودرو تاگا یکی از جدیدترین پیکاپ‌های بازار کشور است و حالا مجموعه صنایع خودرو سازی پادرا به جهت افزایش رضایتمندی مشتریان خود و همچنین ایجاد تجربه مطلوب برای مالکین شخصی خودروهای تاگا، اقدام به برگزاری یک کمپین سراسری با نام "تا یلدا به حساب ما سفر کنید..." نموده است.

کیارش افشاریان مدیر ارتباطات و بازاریابی صنایع خودرو سازی پادرا طی گفت و گویی عنوان کرد: این کمپین از امروز مصادف با 1 آذر آغاز شده و تا تاریخ 30 آذر 1402 ادامه خواهد داشت و ویژه خدمات سرویس دوره ای رایگان برای قطعات و اجرت "کلیه مالکین شخصی خودروهای تاگا" با پیمایش 5000 کیلومتر است.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا لانگ

مشخصات فنی و امکانات رفاهی پیکاپ کینگ لینگ تاگا لانگ

پیکاپ کینگ لینگ تاگا لانگ در نسخه بنزینی مجهز به موتور توربوشارژر ۱.۸ لیتری است که توانایی تولید ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. وزن خالص این پیکاپ در حدود ۲ تن است. در نسخه با فاصله طولانی محورها، ابعاد طول ۵۶۹۲ میلیمتر، عرض ۱۸۸۵ میلیمتر و ارتفاع ۱۸۳۰ میلیمتر را داراست. فاصله بین دو محور جلو و عقب آن نیز ۳۴۰۶ میلیمتر می‌باشد.

از نظر تجهیزات و امکانات ایمنی، این پیکاپ مجهز به نشانگر و تنظیم‌کننده ارتفاع کمربند ایمنی صندلی جلو، کمربند عقب سه‌نقطه‌ای، قفل مرکزی و ایمنی کودک، سامانه کنترل فشار باد لاستیک‌ها، قفل درب‌های اتوماتیک، هشداردهنده بازبودن درب‌ها، بالابر برقی شیشه جلو، دستگاه کنترل از راه دور، ترمز دیسکی جلو و عقب، هشداردهنده سایش لنت‌های ترمز، سامانه ضدسرقت موتور و سیستم ورود بدون کلید هوشمند می‌باشد.

از دیگر امکانات کنترلی و ایمنی این خودرو می‌توان به سامانه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کنترل الکترونیکی پایداری، دوربین دید عقب ۳۶۰ درجه، سیستم هشدار خروج از مسیر و کروز کنترل اشاره نمود.

فضای داخلی کینگ لینگ تاگا لانگ

علاوه بر موارد فوق، شیشه‌های دوجداره عایق‌بندی‌شده، آینه‌های برقی و گرم‌کن جانبی، جاعینکی و آفتاب‌گیر آینه‌دار نیز از دیگر امکانات این پیکاپ محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد