موضوعات داغ

وانت نیسان آبی زامیاد به چراغ دیلایت مجهز شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت‌های خودروسازی از جمله زامیاد برای ادامه تولید محصول تاریخ مصرف گذشته و قدیمی خود در تلاش برای ایجاد تغییرات در راستای پاس نمودن استانداردهای 85 گانه هستند که گاها خودروهای اروپایی نیز قادر به رعایت این استانداردها نیستند.

شرکت زامیاد از سال ۱۳۶۵ تا امروز برای تولید وانت نیسان آبی اقدام نموده است. به طور مشخص این وانت نیاز به پاس کردن استانداردهای ۸۵گانه برای ارائه به مشتریان دارد. برای این منظور، شرکت زامیاد به دنبال آپشن‌های جدید است و به احتمال زیاد این وانت به پوزیشن لایت نیز مجهز خواهد شد. تاکنون شرکت زامیاد ۲۰ استاندارد از استانداردهای ۸۵گانه را پاس کرده است، اما بخش‌هایی مانند کیسه هوای ایمنی هنوز ارتقا پیدا نکرده است و به همین دلیل این وانت نیز از خودروهای استاندارد محسوب نمی‌شود.

نصب دیلایت برای خودروهای داخلی از مواردی است که شرکت‌ها نسبت به آن ملزم شده اند اما نظر به اینکه دیلایت عمدتا برای کشورهای مورد استفاده قرار می‌گیرد که هوای مه آلود دارند به نظر می‌رسد که نصب آن برای خودروها داخلی آن‌چنان که باید حیاتی نبوده و باعث ایجاد هزینه اضافی برای شرکت‌ها و در نهایت مشتری می‌شود.

وانت نیسان آبی زامیاد به چراغ دیلایت مجهز شد

البته خودروی از رده خارجی مانند وانت زامیاد معروف به نیسان آبی و امثالهم در کشورمان که تعدادشان به اندازه تمام خودروهای تولیدی است با اضافه شدن چند آپشن به صورت غیراستاندارد به خودرو امن تبدیل نخواهند شد و تغییر در امنیت و کیفیت خودروها ایجاد نمی‌کند.

خودروهایی که بر روی پلتفرم‌ها کهنه چند ده سال پیش ساخته می‌شوند با چند تغییر کوچک و پیش پاافتاده مانند دی لایت تبدیل به خودرو استاندارد و امن نخواهند شد زیرا نه پلتفرم دیگر استاندارد است و نه پیشرانه خودرو و نه هیچ کدام از تک تک قطعات این خودرو، ادامه پیدا کردن تولید محصولاتی مانند وانت نیسان زامیاد فقط به کهنه‌تر شدن صنعت خودرو کشور کمک می‌کند و بس.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/9
سوال این جاست که در کشور های دیگه از چه خودرویی استفاده میکنند که مثل نیسان توانایی حمل بار تا 3 تن رو داشته باشه و موتور و گیربکس و شاسی قدرتمندی داشته باشند.لطفا معرفی کنید که اگر مسئولین روزی اقدام به واردات خودرو کردند به جای نیسان آبی چی وارد کنند که هم مثل نیسان قوی باشه و هم ایمن و با کیفیت.
1402/3/9
نمیخواد اصلا ماشین دیگه ای جایگزین وارد شه
نسل جدید همین نیسان وانت سرچ کن اینترنت ببین
1402/3/10
هایلوکس تک کابین خیلی هم راحت تر از این نیسانه توانایی بیشتری هم داره
1402/3/9
رها کنید بابا این نیسان آبی رو!
1402/3/9
پیشنهاد می‌گردد در قسمت چنبر در خانه های یک عدد بالا و یک عدد پایین چراغهای راهنمای دو طرف نصب شوند .اینطوری هزینه نصب بشدت کاهش میابد