موضوعات داغ

پیش فروش نسخه جدید ام جی RX5 در چین آغاز شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نسخه جدید ام جی RX5 توسط سایک موتور در چین به معرض پیش‌فروش گذاشته شد. این خودرو رووی RX5 eMAX نام دارد و در نمایشگاه خودرو گوانگژو پیش فروش شده است و قیمت پیش فروش آن 169800 تا 189800 یوان تعیین شده است.

ظاهر رووی RX5 eMAX در مقایسه با نسخه فعلی ام جی RX5 تغییرات زیادی را تجربه کرده است. جلوپنجره خودرو بزرگتر از قبل شده و چراغ‌ها نیز باریک‌تر و تیزتر شده‌اند. قسمت عقب خودرو تغییرات کمتری را تجربه کرده است و تنها تفاوت رووی RX5 eMAX با نسخه قبلی به گرافیک جدید چراغ‌ها خلاصه می‌شود.

فضای داخلی رووی RX5 eMAX نیز از نو طراحی شده است. نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای و مجموعه نشانگرها با یکدیگر ادغام شده‌اند و در قالب یک نمایشگر 12.3 اینچی تمامی اطلاعات را در اختیار راننده می‌گذارند. ام جی RX5 جدید به سیستم صوتی BOSE به همراه نورپردازی داخلی با 256 رنگ نیز مجهز شده است.

برای تامین قدرت رووی RX5 eMAX از پیشرانه هیبریدی مرکب از موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژر به همراه موتور برقی استفاده شده است. این دو موتور در کنار یکدیگر 169 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند و گیربکس AMT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد