موضوعات داغ

هیوندای سوناتا N Line بلک ادیشن معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هیوندای به تازگی نسخه‌ای خاص از هیوندای سوناتا N Line را با نام بلک ادیشن به بازار آمریکا عرضه کرده است. تبلیغات این خودرو در جریان نمایش فیلم G.I. Joe اورجینز مشاهده شد و به نظر می‌رسد هیوندای به خوبی از هیجان پیرامون پرده برداری این فیلم بهره گرفته است.

هیوندای سوناتا N Line بلک ادیشن در حال حاضر قابل خرید از نمایندگی‌های هیوندای در ایالات متحده است و مشتریان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های مشکی فانتوم یا سفید کوارتز سفارش دهند. بسیاری از قطعات ظاهری این خودرو همچون رینگ‌ها و دستگیره درها با نسخه استاندارد متفاوت است. کالیپرهای ترمز قرمز و اسپویلر عقب فیبرکربنی از ویژگی های برجسته این خودرو به شمار می‌روند.

هیوندای به تجهیزات داخلی اشاره نکرده است اما سوناتا N Line به مواردی همچون فرمان اسپرت چرمی، صندلی‌های اسپرت، سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو ، شارژر بی سیم تلفن هوشمند و سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 10.25 اینچی مجهز است.

تمام تغییرات هیوندای سوناتا N Line بلک ادیشن به جلوه‌های ظاهری خلاصه می‌شوند و زیر کاپوت آن همچنان موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با 290 اسب‌بخار قدرت و 422 نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته است. برای انتقال قدرت در این خودرو نیز از گیربکس هشت سرعته دوکلاچه استفاده شده است. تنها هزار دستگاه هیوندای سوناتا N Line بلک ادیشن در ایالات متحده عرضه خواهند شد که قیمت پایه هرکدام از آن‌ها 34750 دلار خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد