موضوعات داغ

کریستیانو رونالدو مرسدس AMG G63 برابوس خود را به نمایش گذاشت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به عنوان یکی از ۳ ورزشکار با بالاترین حقوق در سال ۲۰۲۱، طرفداران کریستیانو رونالدو احتمالاً انتظار دارند که او هر ماه یکی از خودروهای جدیدش را به نمایش بگذارد، یا تصاویر بیشتری از کلکسیون خودرویی خودش منتشر کند.

افراد دیگری مانند کانر مک‌گرگور معمولاً تصاویر زیادی از خودروها، قایق‌ها و هواپیماهای خود را در رسانه‌های اجتماعی خودشان منتشر می‌کنند، اما رونالدو ترجیح می‌دهد بخش زیادی از زندگی شخصی خودش را در معرض دید همگان قرار ندهد. به همین دلیل است که طرفدارانش از تماشای همین چند تصویر از G واگن برابوس او هیجان‌زده خواهند شد. قبل از شروع فصل جدید سری آ، رونالدو یک عکس کمیاب با برابوس جدیدش گرفت که همسرش در فوریه سال گذشته به عنوان هدیه تولد به او داده بود.

رونالدوی ۳۶ ساله دوست ندارد با دارایی‌های خودش فخرفروشی کند، اما نامزدش جورجینا رودریگز این تصاویر را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

مرسدس AMG G 63 برابوس کریستیانو رونالدو

طبق معمول، این فوتبالیست مشهور جزئیات دیگری در مورد این هدیه باارزش فاش نکرده است، بنابراین فرض می‌کنیم که این یک GV12 است. این مدل که یکی از نسخه‌های محدود برابوس است در سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد. در این مدل، موتور ۴ لیتری V8 جای خودش را به یک موتور V12 از مرسدس بنز S600 L داده و تغییراتی در ظاهر و عملکرد این شاسی بلند اعمال شده است. این هیولای جذاب سرعت نهایی ۲۸۰ کیلومتر در ساعت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیه دارد.

به هر حال، فقط چند تصویر از این GV12 با توان ۹۰۰ اسب بخار که فقط ۱۰ نسخه از آن ساخته شده در اینستاگرام رونالدو منتشر شده است، جایی که او معمولاً ترجیح می‌دهد تصاویری از خودش و خانواده‌اش حین تعطیلات را منتشر کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد