موضوعات داغ

زامیاد با اتوبوس برقی و محصولات تجاری در هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان ۱۴۰۳ + عکس

عکس مطلب اول

اصفهان از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ مردادماه، میزبان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت کشور است. شرکت‌های محدودی در این نمایشگاه حاضر شده‌اند تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی کنند. زامیاد، یکی از شرکت‌های حاضر در این رویداد خودرویی است که با محصولات متنوع در غرفه خود از بازدیدکنندگان استقبال می‌کند.

زامیاد سایپا در هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی اصفهان از یک محصول جدید پرده برداشته است. اتوبوس تمام برقی فوتون C12 با یک اتوبوس شهری به حساب می‌آید که قوای محرکه خود را از یک موتور الکتریکی دریافت می‌کند. این موتور قادر به تولید ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰۰ نیوتن متر گشتاور بوده و به پک باتری‌های ۳۸۵ کیلووات ساعتی CATL (۱۲ باتری) متصل است. با هر بار شارژ کامل باتری‌ها، اتوبوس می‌تواند مسافتی حدود ۲۵۰ کیلومتر را بدون نیاز به جایگاه شارژ رسانی طی کند. فوتون C12 قادر به حمل ۳۳ نفر مسافر نشسته و ۴۶ نفر مسافر ایستاده است.

اتوبوس تمام‌برقی فوتون C12

در غرفه زامیاد همچنین کامیونت پادرا لانگ یخچال دار، کامیونت پادرا پلاس کمپرسی، اتوبوس شهری کف کوتاه، وانت زامیاد نسخه اکستندد کب، اتوبوس بین‌شهری فوتون U9 در دو نسخه معمولی و VIP، اتوبوس شهری فوتون C12 با پیشرانه دیزلی و همین‌طور نیمه تریلر کفی سه محور ۱۲۶۰ در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند. علاقه‌مندان از ساعت ۱۵ الی ۲۱ می‌توانند به طور رایگان از غرفه‌های مختلف نمایشگاه اصفهان بازدید کنند.

اتوبوس‌های بین‌شهری زامیاد فوتون

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد