موضوعات داغ

ثبت نام محصولات آئودی در سامانه جانبازان آغاز شده است + مدل ها

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت نادین خودرو، به عنوان یکی از واردکنندگان نوپای خودرو در کشور، به تازگی دو مدل جدید از برند معتبر آئودی را در مدل سال 2024 جهت عرضه به جانبازان عزیز کشور معرفی کرده است. این دو مدل شامل A3 در دسته سواری و Q3 اسپرت بک در دسته کراس‌اوور هستند که به منظور ارائه گزینه‌های متنوع و باکیفیت به جانبازان غیور ایران زمین، در سامانه جانبازان عرضه شده‌اند.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی نادین خودرو، جانبازان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه، نسبت به ثبت‌نام این دو خودروی مدرن اقدام کنند. این خودروها با بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های فنی و رفاهی شرکت آئودی، به عنوان رقبای اصلی برندهای معتبر جهانی مانند بنز و ب‌ام‌و شناخته می‌شوند. این امر نشان‌دهنده تعهد نادین خودرو به ارائه محصولات باکیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیاست.

Q3 اسپرت بک

برای جانبازان با درصد جانبازی بین 50 تا 69، خودروی A3 به عنوان گزینه‌ای مناسب در نظر گرفته شده است. این خودرو با پیشرانه 1.4 لیتری توربو و تکنولوژی TFSI، توانایی تولید 147 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور را دارد. شتاب این خودرو به گونه‌ای است که در مدت 9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد، که نشان‌دهنده عملکرد بالا و دینامیک آن است.

از سوی دیگر، جانبازان با درصد جانبازی 70 و بالاتر می‌توانند به سراغ خودروی Q3 اسپرت بک بروند. این کراس‌اوور مدرن مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با تکنولوژی TFSI است که قادر به تولید 158 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور می‌باشد. شتاب این خودرو نیز به گونه‌ای طراحی شده است که در 9.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

آئودی A3

با توجه به نظرسنجی‌های اخیر، برند آئودی به دلیل غیبت در بازار خودروهای وارداتی کشور در سال‌های گذشته، به یکی از پرتقاضاترین برندها در این دور از سامانه جانبازان تبدیل شده است. جانبازان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت کاتالوگ محصولات و ثبت‌نام در سامانه جانبازان، به وب‌سایت نادین خودرو به آدرس www.nadinkhodro.com مراجعه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد