موضوعات داغ

شرایط فروش دایون Y7 با قیمت قطعی و تحویل 30 روزه + جدول شهریور 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

صنایع خودروسازی ایلیا به تازگی از آغاز فروش ویژه تابستانی خودروی دایون Y7 خبر داده است. این خودرو که نسخه‌ای به‌روز شده از دایون Y5 به شمار می‌رود، با قیمت قطعی و تحویل سریع به بازار عرضه می‌شود.

فروش دایون Y7 از تاریخ ۱۹ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ با قیمت ۱۹.۹۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال آغاز خواهد شد. این قیمت قطعی به خریداران این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از نوسانات قیمت، خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت خودروسازی ایلیا، درخواست خود را ثبت کنند.

مشخصات فنی دایون Y7

خودرو دایون Y7
پیش پرداخت (ریال) 7,500,000,000
مرحله دوم پرداخت (چک 15 روزه) 2,480,000,000
سود تاخیر (سالانه) 36 درصد
تکمیل وجه دعوتنامه ریال) 10,000,000,000
رنگ های قابل انتخاب سفید، مشکی
زمان تحویل 30 روز کاری

مشخصات فنی دایون Y7

دایون Y7 به یک موتور چهار سیلندر با حجم ۲۳۷۸ سی‌سی و قدرت ۲۱۵ اسب بخار مجهز است. این خودرو با سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل و جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک، قابلیت‌های حرکتی مناسبی را ارائه می‌دهد. همچنین، دایون Y7 دارای مصرف سوخت ترکیبی ۱۰.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که نسبت به نسل قبلی خود، یعنی دایون Y5، افزایش یافته است.

در طراحی داخلی، دایون Y7 به کنترلرهای دیجیتالی مجهز شده است که نمای مدرنتری به کابین می‌بخشد. این خودرو همچنین با فاصله محوری ۲.۸ متر، فضای کافی برای سفرهای خانوادگی را فراهم می‌کند. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به سنسور نور و باران، سیستم پایش فشار باد تایرها و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد