موضوعات داغ

رندر نسل بعدی میتسوبیشی پاجرو منتشر شد، ظاهر جعبه‌ای مدرن و آماده رقابت با لندکروزر

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

احتمالاً شایعات مربوط به بازگشت میتسوبیشی پاجرو/ مونترو را شنیده باشید. اکنون یک طراح مستقل دیدگاه خود از ظاهر احتمالی پاجرو جدید را به نمایش گذاشته است.

این پروژه توسط طراح فیلیپینی ایناک گونزالس که به تازگی رندر مدرن میتسوبیشی اندور را نیز طراحی کرده بود منتشر شده است. گونزالس برای پاجرو ظاهری جعبه‌ای انتخاب کرده و در طراحی آن از نسل‌های قبلی این مدل آفرود الهام گرفته است.

در نمای جلو شاهد مجموعه‌ای از چراغ‌های ال‌ای‌دی T-شکل، جلوپنجره بزرگ و نسخه ساده‌تری از سپر دینامیک میتسوبیشی هستیم. نمای جانبی جذابیت کمتری دارد و دارای خطوط مستقیم و نسبت‌های کلاسیک مدل‌های شاسی بلند است. درب عقب عمودی با برجستگی خودش یادآور کاور تایر زاپاس است.

طراح از روکش‌های همرنگ بدنه، دستگیره‌های درب جمع‌شونده و کاپوت تاشو استفاده کرده تا پاجرو را برای مشتریان شاسی بلندهای لوکس جذاب‌تر کند. این تصمیم تصادفی گرفته نشده است، چون آخرین اطلاعات از برند ژاپنی نشان می‌دهد که نسل بعدی پاجرو احتمالاً برای این مشتریان طراحی خواهد شد.

پاجرو جدید می‌تواند قطعات زیادی را با اینفینیتی QX80 یا نیسان پاترول آینده به اشتراک بگذارد تا به رقیبی شایسته برای تویوتا لندکروزر J300 تبدیل شود. همچنین ممکن است این مدل جدید به موتور V6 توئین توربوی اینفینیتی و سیستم چهارچرخ محرک آن مدل مجهز شود.

میتسوبیشی پاجرو

با این حال، جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که پاجرو جدید شاید از معماری یکپارچه CMF-C/D میتسوبیشی اوتلندر کوچک‌تر استفاده کند که دارای پیشرانه هیبریدی است. احتمال استفاده از این پلتفرم بسیار بیشتر از شاسی نردبانی است، به ویژه اگر میتسوبیشی بخواهد پاجرو را در بازارهای بین‌المللی عرضه کند.

هنوز مشخص نیست که میتسوبیشی پاجرو شبیه رندرهایی خواهد بود که در این سال‌ها دیده‌ایم یا خیر. خودروساز ژاپنی هنوز بازه زمانی عرضه پاجرو را اعلام نکرده است، اما احتمالا این مدل در سال ۲۰۲۷ روانه بازار خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد