موضوعات داغ

فولکس‌واگن ID.4 Crozz پلاک ملی دریافت کرد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

اواخر خردادماه بود که ماموت خودرو از شرایط فروش شاسی‌بلند تمام برقی فولکس‌واگن ID.4 Crozz با قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رونمایی کرد. طبق شرایط فروش، این خودروها می‌بایست پس از ۹۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده شوند. پس از گذشت سه ماه، حالا تصاویری به دست خودروبانک رسیده که نشان می‌دهد آي‌دی فور کروز ماموت خودرو توانسته پلاک ملی دریافت کند.

فولکس‌واگن ID.4 در سه رنگ سفید، سرمه‌ای و طوسی وارد کشور شده و در دسترس مشتریان قرار گرفته است. این ماشین ظاهری بسیار جذاب و امروزی داشته و مدرنیته در کابین جادار و مجهز آن به خوبی مشاهده می‌شود.

فولکس واگن ID.4 Cruzz

پیشرانه به‌کاررفته در ID.4 حدود ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به واسطه گیربکس تک سرعته، چرخ‌های عقب ماشین را به حرکت می‌اندازد. شتاب صفر تا صد ۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، از دیگر ویژگی‌های ID.4 هستند.

کراس اوور کامپکت آلمانی به باتری ۵۵.۷ کیلووات ساعتی مجهز است که در صورت شارژ کامل از بازه پیمایشی ۴۴۲ کیلومتر پشتیبانی می‌کند. این باتری با استفاده از کابل شارژ سریع در عرض ۳۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود، هرچند زمان شارژ آن با کابل معمولی و برق خانگی حدود ۸.۵ ساعت به طول می‌انجامد.

محصول وارداتی ماموت خودرو دارای لیست قابل قبولی از امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی است. در بخش امکانات این ماشین، مواردی همچون ۶ کیسه هوا برای محافظت از سرنشینان، سیستم‌های ترمز کمکی اضطراری، کروز کنترل هوشمند، کنترل کشش، کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، ترمز ضدقفل، ترمز کمکی، ترمز اضطراری، ترمز پارک برقی، سیستم کمکی حرکت بین خطوط، هشدار انحراف از مسیر، سنسورهای جلو و عقب، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین دیده می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد