موضوعات داغ

مشخصات فنی نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو منتشر شد + کاتالوگ

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت پارس خودرو، سرانجام از کاتالوگ رسمی مشخصات و امکانات جدیدترین سدان وارداتی این شرکت با نام نیسان سیلفی هیبرید رونمایی کرد. این خودرو به عنوان نسخه جدیدی از سیلفی، پس از معرفی نسخه بنزینی آن، به بازار عرضه خواهد شد.

نیسان سیلفی هیبریدی به یک موتور 1200 سی‌سی تنفس طبیعی مجهز است که قادر به تولید حداکثر 72 اسب‌بخار قدرت می‌باشد. این موتور در کنار یک موتور الکتریکی قرار دارد که قدرتی معادل 134 اسب‌بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر تولید می‌کند. این ترکیب موتوری به رانندگان این امکان را می‌دهد که از قدرت و کارایی بالاتری در حین رانندگی بهره‌مند شوند.

نسخه وارداتی نیسان سیلفی هیبرید به کشورمان از مونتاژ چین و تحت جوینت ونچر نیسان و دانگ فنگ تولید شده است. این سدان جذاب مجهز به تکنولوژی e-Power است و از یک پیشرانه ۳ سیلندر تنفس طبیعی با حجم 1.2 لیتر بهره می‌برد که صرفاً به‌عنوان ژنراتور برای شارژ باتری‌های موتور الکتریکی سنکرون آهنربایی دائم این خودرو به‌کار می‌رود. این پیشرانه هیبریدی قادر به تولید قدرت 136 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر است. مجموع توان اعلامی نیز توسط گیربکس DHT (مخصوص خودروهای هیبریدی) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

حداکثر سرعت این خودرو 165 کیلومتر بر ساعت اعلام شده و مصرف سوخت نیسان سیلفی e-PRO به‌صورت ترکیبی 3.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که در نوع خود کم‌نظیر است. سیستم تعلیق این سدان بر روی محور جلو مک‌فرسون و در قسمت عقب محور پیچشی است. ابعاد این سدان سایز متوسط به ترتیب 4552 میلی‌متر طول، 1815 میلی‌متر عرض و 1447 میلی‌متر ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن 2712 میلی‌متر می‌باشد.

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، و کیسه‌های هوای متعدد برای راننده و سرنشینان اشاره کرد. همچنین، پارس خودرو قصد دارد تا تیپ INTELLIGENT HYBRID PRO نیسان سیلفی را وارد بازار کند.

مشخصات فنی نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو

امکانات ویژه این خودرو شامل:

هدآپ دیسپلی (HUD)

سیستم کمک حرکت در سربالایی

هشدار خروج از خط

رادار حرکت بین خطوط

هشدار به عابر پیاده

سیستم هشدار برخورد از جلو

دوربین ۳۶۰ درجه

سنسور پارک جلو و عقب

رادار نقطه کور

ترمز اضطراری خودکار

سیستم هشدار خروج از مسیر

کروز کنترل تطبیقی

ترمز پارک برقی به‌همراه اتو هلد (Auto Hold)

کنترل پایداری الکترونیکی

سیستم کنترل دینامیک خودرو

سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)

سیستم هشدار ترافیک از عقب

شارژر وایرلس و آینه‌های جانبی برقی به‌همراه گرم‌کن

حجم صندوق عقب نیسان سیلفی هیبریدی 510 لیتر است که این ویژگی آن را به گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت تبدیل می‌کند. با توجه به امکانات و مشخصات فنی این خودرو، انتظار می‌رود که نیسان سیلفی هیبریدی در بازار خودروهای هیبریدی کشور مورد توجه قرار گیرد.

کاتالوگ نیسان سیلفی هیبریدی

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/6/25
مانیتور نداره؟