موضوعات داغ

تسلاموتور با بی ام و i3 به بازار ایران می‌آید

عکس مطلب اول
رامین وطن‌دوست، مدیرعامل شرکت تسلا موتور در‌ این نشست خبری در مورد آینده خودروهای برقی در جهان گفت و به زیر ساخت‌های خوب مخصوصا خدمات پس از فروش شرکت تسلا موتور در مورد ارایه خودروهای برقی اشاره کرد.
مدیرعامل تسلا موتور در خصوص سوالی در مورد برنامه‌های شرکت گفت که این شرکت چند سالی است که تاسیس شده و در طول چند سال این شبکه را تجهیز و به روز کرده است. این مراکز در ۸ استان مختلف مستقر هستند و به زودی این عدد به ۱۲ استان خواهد رسید. تمرکز تسلا موتور روی خودروهای برقی است و اصرار شرکت بر ارایه خدمات سریع در تمامی استان‌ها است و تسلا موتور می‌خواهد خدماتی در سطح بی‌ام‌و به مشتریان ارایه دهد. البته این شرکت توانایی ارایه خدمات به خودروهای فعلی بی‌ام‌و که تعداد آن‌ها به حدود ۲۵ هزار دستگاه می‌رسد ا نیز دارد. مدیرعامل تسلا موتور ادامه داد که این خدمات منافاتی با حضور دیگر شرکت‌های حاضر ندارد و مشتری حق انتخاب بین خدمات موجود را خواهد داشت.
اولین تمرکز این شرکت روی خودروهای برقی و سپس هیبریدی است. و سپس قصد دارد خودروهایی را به سفارش ایران بیاورد و برخلاف روند جاری خودروهایی از مناطق حاشیه خلیج فارس را عرضه نخواهد کرد. اولین خودرو بی‌ام‌و i3 خواهد بود که به سفارش ایران وارد کشور می‌شود. قیمت پایه بی‌ام‌و i3 حدود ۳۸ هزار دلار است و شرایط واردات را خواهد داشت. بی‌ام‌و i3 احتمالا در حدود اردیبهشت‌ماه در ایران رونمایی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت تسلا موتور در مورد رسمی بودن نمایندگی این شرکت از بی‌ام‌و آلمان گفت که نامه مستقیم از شرکت آلمان تهیه شده و اتاق بازرگانی ایران و آلمان و همچنین شرکت بی‌ام‌و تایید کرده و وزارت صنعت نیز این نمایندگی را صادر کرده و این پروسه گرفتن نمایندگی حدود دو سال به طول انجامیده است. تسلا موتور اعلام کرد که این شرکت نماینده رسمی شرکت بی‌ام‌و در ایران است. اینکه تسلاموتور‌ از یک شرکت زیرمجموعه بی‌ام‌و نمایندگی گرفته، اعلام کرد که این شرکت را در راه صحبت‌های مستقیم با بی‌ام‌و، توسط خود شرکت معرفی شده که برای مشکلات جاری کشور نیز می‌باشد.
در مورد شارژرهای سریع برای خودروهای برقی صحبت‌هایی با شهرداری شده تا در مناطقی ایستگاه‌های شارژ مستقل نصب خواهد شد.
اولین شوروم مرکزی در خیابان پاسداران افتتاح خواهد شد و به محض ورود اولین بی‌ام‌و i3 تابلو این شوروم نصب خواهد شد. این شوروم با استاندارهای بی‌ام‌و طراحی شده است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/20
اسم شرکتشونو نمیشد چیزه دیگه بذارن؟ مثلا جنرال موتورز بدون ز آخرش یا مثلا فورد موتور کمپانی بدون کمپانی آخرش؟ یه جوری نام گذاری کردن که اگه وب سایتی هم داشته باشن توی صفحه ۳۰۰۰ ام سرچ گوگل هم نشه پیداش کرد.
1397/1/20
با دلار 6 تومنی بدون در نظر گرفتن حق گمرک و دلال بازی میشه 228 میلیون :| !!!
1397/1/20
با سلام اینکه یه عده میان و میخوان فرهنگ جامعه مدرن و امروزی رو در کشور گسترش بدن جای تشکر و خسته نباشید داره اما باید دید که مردم به یک هاج بک کوچک شهری که قیمتی حدود ۳۵۰-۵۰۰ خواهد داشت (با توجه به شرایط فعلی کشور)و اینکه بازار دست دوم و خدمات گسترده ای هم ندارد چطور واکنش می دهند من اگه ایران باشم ای۲۰ رو ترجیح می دم اما اگه خارج باشم اینو میخرم چون همچین خودرویی در خارج با کلی سوبسید به دست مردم میرسه
1397/1/20
حالا حتما باید از رو اسم تسلا اسکی میرفتن؟ نه سایتی هم دارن نه هیچی
1397/1/20
ادمين عزيز هيچكس كامنت نميذاره الكي پست نذار
1397/1/20
این شرکت باید خجالت بکشه اسم یه کمپانی امریکایی خیلی معروف رو که خودش وارد نمی تونه بشه رو می زاره رو شرکت وارد کنندش مثلا مثل اینکه اسم شرکت وارد کننده ماشین چنینی رو بزاری رولز رویس موتر کارشون کاملا غیر اخلاقیه(چون فک نمی کنم تو این مملکت قانونی وجود داشته تو اسم گزاری شرکت ها نگفتم غیر قانونی) برا خود بی ام و هم زشته که وارد کنندش اسم شرکت رقیبش رو داشته باشه
1397/1/21
با قیمتهایی که برای خودروهای برقی و هیبریدی گذاشتن و بعد از این خواهند گذاشت، قطعا استقبال چندانی از این خودروها نمیشه . در صورتی که باید اونقدر قیمت این خودروها پایین باشه که مردم ترغیب بشن به خرید.