موضوعات داغ

سانتافه پلاگین هیبرید در راه است؛ گزینه ای ایده آل برای بازار ایران

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی هیوندای در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال با رونمایی و نمایش عمومی نسل جدید هیوندای سانتافه وهمچنین محصولات جدید خود از جمله هیوندای کونا تمام الکتریکی و خودروی کانسپت Le Fil Rouge که جزییات آن را در خودروبانک مورد بررسی قرار دادیم، تایید کرد که خودروی نسل جدید هیوندای سانتافه تا پایان سال جاری دو سیستم محرک نسل جدید "هیبریدی" و "پلاگین هیبریدی" دریافت خواهد می کند که انتظار می‌رود در سال آینده میلادی راه اندازی شده و به مشتریان عرضه شود.
باوجود تایید هیوندای، متاسفانه هیچگونه اطلاعات ریز و درشتی در رابطه با سیستم های محرک جدید هیوندای سانتافه منتشر نشده است و به محض رونمایی رسمی تا اواخر سال جاری میلادی، جزییات آن را در خودروبانک مورد بررسی قرار خواهیم داد، اما در ادامه با مشخصات فعلی هیوندای سانتافه در نسل جدید خود آشنا شوید.

هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه


در ادامه جهت اطلاع بد نیست بدانید که خودروی شاسی بلند هیوندای سانتافه در نسل جدید خود با طول کلی 4770 میلی متر، عرض 1890 میلی متر، ارتفاع 1680 میلی متر و با فاصله 2765 میلی متر بین دو محور خود ساخته شده است که نسبت به نسل قبل خود تغییراتی دریافت کرده است. از جمله افزایش طول 70 میلی متری، افزایش 10 میلی متری عرض اتومبیل و همچنین افزایش 65 میلی متری فاصله بین دو محور اتومبیل که باعث شده علاوه بر افزایش فضای پای سرنشینان در داخل کابین اتومبیل، حداقل فضای بار 328 لیتری در حالت استاندارد صندلی‌ها، فضای 1036 لیتری با جمع کردن ردیف سوم صندلی‌ها و همچنین در پایان با جمع کردن تمامی صندلی‌های عقب اتومبیل، حداقل فضای بار 2018 لیتری بدست آید که در مقایسه با مدل‌های قبل خود پیشرفت چشمگیری داشته است.

هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه


علاوه بر این، در بخش فنی اتومبیل پیشرانه‌های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است که در این زمینه می‌توان به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر 235 اسب بخاری، ، پیشرانه 2 لیتری 186 اسب بخاری دیزلی و همچنین به پیشرانه دیزلی 2.2 لیتری با قدرت 202 اسب بخاری اشاره داشت که حالا با تایید شرکت خودروسازی هیوندای، می‌توان از ماه‌های آینده دو سیستم محرک جدید "هیبریدی" و "پلاگین هیبریدی" به گزینه‌های قابل دسترش مشتریان اضافه کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/23
نميدونم شما هم حس منو داريد يا نه! اما من همين مدل هايي كه الان موجوده رو بيشتر دوست دارم!! هم داخلشو هم بيرونشو!! انگار ديگه سانتافه هم تصميم نداره خشن باشه. اين الان خيلي تيتيش ماماني شده!!! اون ابهت و وقار سابق رو نداره.
1396/12/23
عالیه،حتما باید هیبرید و پلاگینن هیبریدشو وارد کنن خوراکه بازار،تعرفه ام پایین بیاد برا هیبرید قیمتش نسبتا معقول میشه