موضوعات داغ

کلاسیک اما مدرن؛ آینده پر سود خودروهای قدیمی الکتریکی در بازار

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر شایعات بیان شده در طی این روزها به واقعیت تبدیل شوند، به مرور زمان شاهد حذف شدن خودروهای کلاسیک از جاده ها خواهیم بود. اما احتمالا بازسازی خودروهای کلاسیک به صورت تمام الکتریک آینده این دسته از اتوموبیل ها را رقم خواهد زد.
این خودرو در ظاهر یک اتوموبیل کلاسیک MGB میباشد که توسط کارشناسان بریتانیایی به صورت تمام برقی درآمده است.
خودروی یاد شده میتواند 0 تا 100 را در طی مدت زمانی برابر با 8 ثانیه طی کند، سقف سرعتی معادل 168 کیلومتر در ساعت دارد و باتری 70 کیلوواتی آن میتواند امکان رانندگی به مسافت 250 کیلومتر را تامین کند. همچنین باید گفت بدنه این خودرو برای امنیت بیشتر کاملا جدید میباشد و به همین دلیل قیمت این خودرو به هیچ وجه کم نخواهد بود.
مدیر RBW Classic Eletric Cars در این رابطه میگوید «هدف ما ساخت یک خودرویی کلاسیک و زیبا اما با ویژگی های مدرن و جدید است. به دلیل مسائل امنیتی خودرو از بدنه های کهنه استفاده نمیکنیم و از طریق همکاری با شرکت های British Motor Heritage و Gregson Polska این بدنه های جدید را تولید میکنیم. تا کنون 30 نمونه از این دست خودروها تولید شده اند و برای عرضه عمومی آنها در تاریخ 9 الی 11 ماه نوامبر برنامه ریزی کرده ایم. همچنین از ما خواسته شده است خودروی جگوار XKSS را مجددا و با این ویژگی ها تولید کنیم اما قیمت آن چیزی در حدود 150,000 یورو خواهد بود و بسیار گران از آب در می آید. هدف ما ساخت خودروهای کلاسیک برای دوران مدرن و البته افزایش لذت رانندگی است. خوشبختانه در این راه توسط شرکت های مختلف پشتیبانی میشویم.»

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد