موضوعات داغ

گردهمایی پرشور چانگان CS35 کراس اوور جمع و جور سایپا

عکس نویسنده
بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
روز جمعه گذشته مورخ 29 تیرماه، در پارک پردیسان تهران گردهمایی چانگان CS35 برگزار شد. این گردهمایی مردمی که در آن تعداد قابل توجهی از این خودرو حضور داشتند و عدد آن به حدود 60 دستگاه رسیده بود که تعداد قابل توجهی است. صاحبان و بعضی علاقمندان به این خودرو در این گردهمایی دور هم آمده بودند تا به بررسی مشکلات و همفکری در مورد چانگان CS35 بپردازند.

چانگان CS35

چانگان CS35

چانگان CS35 در ابتدا به صورت وارداتی توسط سایپا عرضه شد که قیمت نسبتاً بالایی داشت. اما این قیمت به سرعت کاهش پیدا کرد و سپس به خط تولید سایپا راه یافت. شروع تولید چانگان CS35 باعث شد تا به آهستگی این خودرو جایگاه خود را در بازار بدست آورد و در حال حاضر یکی از مدعیان کراس اوورهای رده قیمتی خود است.
پیشرانه نصب شده روی چانگان CS35 چهار سیلندر 1.6 لیتری است که می تواند حداکثر 123 اسب بخار در دور 6000 و 160 نیوتن متر را در دور 4000 تولید کند. همچنین گیربکس نصب شده روی آن 4 سرعته خودکار است.

گردهمایی چانگان CS35

گردهمایی چانگان CS35

اینگونه گردهمایی ها که اکثراً توسط خود مشتریان تشکیل می شوند، برای رفع مشکلات و شنیدن صدای مشتریان فرصت بسیار خوبی برای شرکت های خودروسازی است و اخیراً گروه بهمن با حمایت از این گروه ها، گردهمایی بزرگی را در محوطه شرکت خود تشکیل داد و مستقیماً به مشکلات مشتریان گوش داد. شاید بد نباشد که سایپا نیز با مشاهده چنین گردهمایی های پرشوری برای چانگان CS35 چنین کاری را انجام دهد تا بتوانید در راستای مشتری مداری مستقیماً با مشتریان خود در ارتباط باشد.
در زیر می توانید عکس های این گردهمایی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد