موضوعات داغ

خودروهای هوندا در غرفه آذریوردسال در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ + عکس

عکس مطلب اول

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد تا تاریخ ۳۱ شهریورماه پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به صنعت خودرو است. شرکت‌های متعدد تولیدکننده، مونتاژکار و واردکننده خودروهای سبک و سنگین در این نمایشگاه گرد هم جمع شده‌اند تا امکان بازدید از محصولات خود را برای عموم فراهم آورند. آذریوردسال با محصولات هوندا وارد این رویداد خودرویی بزرگ شده است.

آذریوردسال یکی از عرضه‌کنندگان رسمی برند ژاپنی هوندا در کشور است. در غرفه این شرکت، مدل‌های سیتی، سیویک، CR-V هیبریدی و ZR-V هیبریدی به چشم می‌خورند. محصولات هوندا به مصرف بهینه سوخت شهرت دارند.

غرفه آذریوردسال

سدان سیویک یکی از پرطرفدارترین محصولات هوندا است که با پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ در دسترس مشتریان ایرانی قرار می‌گیرد. این موتور حدود ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور داشته و شتاب صفر تا صد را در مدت‌زمان ۸.۱ ثانیه مدیریت می‌کند. مصرف سوخت شهری سیویک حدود ۷.۶ لیتر در هر صد کیلومتر، و مصرف سوخت ترکیبی آن به ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. با فاصله میان محوری ۲۷۳۳ میلی‌متر، سیویک کابین باز و جاداری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی سیویک نیز در سطح مطلوبی قرار داشته و هیچ کمبود خاصی در ماشین احساس نمی‌شود.

هوندا سیویک

شاسی‌بلند CR-V یکی دیگر از محصولات آذریوردسال در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ است که با رنگ آبی کانیون در کنار سایرین خودنمایی می‌کند. هوندا CR-V به پیشرانه هیبریدی مجهز بوده و با مصرف سوخت ترکیبی ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتر، جزو خودروهای کم‌مصرف به حساب می‌آید. مهم‌ترین مشخصات فنی این ماشین عبارت‌اند از سیستم چهارچرخ متحرک (AWD)، ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۱۸۹ نیوتن متر گشتاور موتور بنزینی، ۱۸۴ اسب بخار و ۳۳۵ نیوتن متر گشتاور موتور الکتریکی، گیربکس eCVT، تعلیق عقب مولتی لینک، حداکثر سرعت ۱۸۷ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد ۹.۵ ثانیه.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد