موضوعات داغ

شرایط فروش فوری اقساطی محصولات دیما دیزل + جدول مرداد 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

طبق اعلام گروه مایان فروش اقساطی محصولات دیما دیزل از مرداد 1403 آغاز شده است.

شرکت دیما دیزل، که به عنوان یکی از تولیدکنندگان معتبر خودروهای تجاری و کار در ایران شناخته می‌شود، شرایط جدیدی را برای فروش اقساطی محصولات خود معرفی کرده است. در این طرح، سه مدل از محصولات این شرکت شامل کشنده HT-490، کامیون باری MR-285 و کامیونت 6 تن خوابدار LR-154 به صورت اقساطی عرضه می‌شوند. تمامی این خودروها تنها در رنگ سفید قابل سفارش خواهند بود و مشتریان می‌توانند تحویل خودروها را پس از 30 یا 15 روز کاری داشته باشند.

برای خرید کشنده HT-490 دیما، مشتریان باید پیش‌پرداختی معادل 4 میلیارد تومان پرداخت کنند. همچنین، برای کامیون باری MR-285، پیش‌پرداخت 2.5 میلیارد تومان و برای کامیونت 6 تن خوابدار LR-154، پیش‌پرداخت 1.5 میلیارد تومان تعیین شده است.

مدت زمان بازپرداخت اقساط برای این محصولات به صورت 10 یا 12 ماهه خواهد بود و پرداخت اقساط از طریق چک صیادی انجام می‌شود. برای تأمین اعتبار این خریدها، تعداد ضامن‌ها نیز مشخص شده است؛ به طوری که برای کشنده HT-490 و کامیون باری MR-285 به دو نفر ضامن نیاز است و برای کامیونت 6 تن خوابدار LR-154، تنها یک نفر کافی است.

علاقه‌مندان به این طرح می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری وضعیت خود، با نمایندگی‌های مجاز دیما دیزل تماس بگیرند. همچنین، اطلاعات مربوط به نمایندگی‌های رسمی و معتبر این برند در وب‌سایت گروه مایان در دسترس قرار دارد.

جدول شرایط فروش فوری اقساطی محصولات دیما دیزل ویژه مرداد 1403

نام محصول پیش پرداخت (تومان) باز پرداخت (ماه) مبلغ اقساط موعد تحویل نحوه پرداخت قسط تعداد ضامن
کشنده HT-490 دیما ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰ ۲۷۷,۴۰۰,۰۰۰ ۳۰ روز کاری چک صیادی ۲ نفر
کامیون باری MR-285 دیما ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰ ۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰ روز کاری چک صیادی ۲ نفر
کامیونت ۶ تن خوابدار LR-154 دیما ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲ ۶۲,۵۰۰,۰۰۰ ۱۵ روز کاری چک صیادی ۱ نفر

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد