موضوعات داغ

لندیان E5 پلاس رونمایی شد، نسخه پلاگین هیبریدی خودرو وارداتی گروه بهمن + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

امروزه سرس بیشتر به عنوان شریک هوآوی در برند آیتو شناخته می‌شود. با این حال، سرس همچنان خودروهایی تحت نام خود تولید می‌کند و به لطف یک نهاد نظارتی دولتی، اکنون اطلاعات بیشتری درباره جدیدترین خودروی این شرکت داریم. لازم به ذکر است که اگرچه این خودرو با نام لندیان E5 برچسب خورده، رسانه‌های چینی از آن به عنوان لندیان E5 پلاس یاد می‌کنند.

خودرو فنگون E5 در کشورمان توسط گروه بهمن به نمایش درآمده است اما هنوز خبری از عرضه این خودرو نیس.

این خودرو با مدل فعلی موجود در بازار متفاوت است و به نظر می‌رسد بسیاری از ویژگی‌های طراحی خود را از آیتو M7 اولترا گرفته است که خود این ماه دو فهرست جدید در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات داشت. می‌توانیم ببینیم که سرس لندیان E5 پلاس دارای یک نمای جلویی بسته است، در حالی که E5 فعلی در بازار دارای یک جلوپنجره باز سنتی‌تر است. در پایین سپر جلوی این خودروی جدید هیبریدی پلاگین، یک ورودی هوا به همراه دو ورودی دیگر در طرفین قرار دارد.

از نمای جانبی، خودروی جدید شبیه به نسخه موجود به نظر می‌رسد. در عقب، یکی از تفاوت‌های قابل توجه این است که نام برند اکنون به جای صرفاً سرس، سرس هوبی خوانده می‌شود.

ابعاد این خودرو 4760، 1865 و 1710 میلی‌متر است و فاصله بین محورهای آن 2785 میلی‌متر می‌باشد. این خودرو در پیکربندی‌های پنج و هفت صندلی موجود است. دو فهرست برای این خودرو در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات وجود دارد، یکی با وزن 1840 کیلوگرم و دیگری 1900 کیلوگرم. خریداران می‌توانند بین چرخ‌های 17، 18 و 19 اینچی انتخاب کنند. زاویه‌های ورود و خروج خودرو به ترتیب 19 و 24 درجه است.

لندیان E5 پلاس

خودروی جدید دارای یک سیستم هیبریدی پلاگین با محوریت موتور بنزینی 1.5 لیتری H15R است. برخلاف خودروی موجود، موتور اکنون از شیائوکانگ پاور تأمین می‌شود، در حالی که موتور نسخه قدیمی از فودی پاور خریداری شده بود. قدرت موتور 70 کیلووات است که نسبت به موتور قبلی 11 کیلووات کاهش یافته است. از سوی دیگر، موتور الکتریکی اکنون دارای قدرت 160 کیلووات است که افزایشی 30 کیلوواتی را نشان می‌دهد. حداکثر سرعت خودرو 180 کیلومتر در ساعت است.

لندیان E5 پلاس از باتری‌های لیتیوم آهن فسفات تأمین شده توسط گوشن استفاده می‌کند. با استفاده از سیستم اندازه‌گیری CLTC، محدوده حرکت تمام الکتریکی خودرو 150 کیلومتر و محدوده جامع آن 1300 کیلومتر گزارش شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد