موضوعات داغ

کراس‌اوور تمام برقی جیکو J6 با قیمت اقتصادی رونمایی شد

عکس مطلب اول

کراس‌اوور چری جیکو J6 در تایلند رونمایی شد. خودرویی که تاکنون اطلاعاتی در مورد آن در دسترس نبوده، ظاهرا همان iCar 03 الکتریکی است که چندی پیش در چین به عرضه درآمد. این خودرو احتمالا تحت برند جیکو یا تیگو در بازارهای مختلف عرضه می‌شود. بد نیست بدانید ماموت خودرو، جیکو را تحت برند لوکانو به بازار کشور معرفی کرده است. به هر حال بد نیست نگاهی به مشخصات این خودرو بیندازیم.

کراس‌اوور تمام برقی iCar 03

کراس‌اوور 03 نخستین خودرو از برند iCar بوده که در سال گذشته معرفی شد. این برند روی تولید محصولات الکتریکی و برقی برای مشتریان جوان متمرکز است. چری قصد دارد تا سال ۲0۲6 حداقل هفت مدل خودرو را روی خط تولید iCar قرار دهد.

جیکو J6

در حال حاضر شاسی‌بلند 0۳ تنها عضو خانواده iCar به حساب می‌آید. این ماشین ۴۴06 میلی‌متر طول، ۱۹۱0 میلی‌متر عرض و ۱۷۱5 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله بین دو محور آن به ۲۷۱5 میلی‌متر می‌رسد. جیکو J6 یا همان iCar 03 حدود ۹۴ میلی‌متر کوتاه‌تر (از لحاظ طولی)، ۴5 میلی‌متر عریض‌تر و ۳5 میلی‌متر بلندتر از جیکو J7 است. ارتفاع خودرو از سطح زمین به ۲0 سانتیمتر می‌رسد.

نسخه پایه iCar03 از یک موتور برقی استفاده می‌کند که روی محور عقب نصب شده و ۱۸۴ اسب بخار قدرت دارد. دو پک باتری 5۱ و 66 کیلووات ساعتی برای این خودرو عرضه شده که امکان پیمایش مسافت 40۱ الی 50۱ کیلومتری را فراهم می‌آورند.

نسخه AWD آی‌کار 0۳ نیز به دو موتور الکتریکی مجهز است که در مجموع ۲۷۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. این نسخه با پک باتری ۷0 کیلووات ساعتی عرضه شده که در صورت شارژ کامل، امکان پیمایش 50۱ کیلومتر را میسر می‌سازد.

iCar03 تحت برند جیکو

چری iCar 03 در چین در بازه قیمت ۱09800 الی ۱69800 یوان (بین ۱5 الی ۲۴ هزار دلار) به فروش می‌رسد. بد نیست بدانید این خودرو قبلا با نام eQ3 معرفی شده بود و گمان می‌رفت تحت برند تیگو روانه بازار شود. ولی چری با معرفی ماشین در تایلند تحت برند جیکو، باعث تعجب بسیاری از رسانه‌ها، مخصوصا خبرگزاری‌های روسیه شد. بازار روسیه یکی از اهداف اصلی چری به شمار می‌آید. البته احتمال می‌رود چری در آینده، تغییراتی در ظاهر جیکو J6 به وجود آورد تا این خودرو را از iCar 03 متمایز سازد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد