موضوعات داغ

اعتراض همسایه‌ها از صحنه ایجاد شده توسط یک زوج برای هالووین! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
یک زن و شوهر در "وارتاون" نیوجرسی به خاطر خلق یک صحنه واقع گرایانه از تصادف برای هالووین، مورد انتقاد شدید مردم محلی قرار گرفتند.
همانطور که در تصویر شاهد هستید، این انتقاد به زوج جوان آمریکایی به این دلیل بوده است که آنان یک صحنه تصادف واقع گرایانه را خلق کرده‌اند که در آن سومین نسل از تویوتا سوپرا با یک مرد برخورد کرده و آن را به تنه درخت کوبیده است.
شبکه خبری CBS نیویورک گزارش می‌دهد که پلیس محلی "وارتاون" با تماس‌های مکرر افراد محلی، در صحنه تصادف حاضر می‌شوند، اما پس از حضور در محل با یک صحنه تصادف ساختگی مواجع می‌شوند که توسط یک زوج جوان خلق شده است. پلیس این عمل زوج جوان را "اغراق بیش از حد" توصیف کرده است، درحالی که زوج جوان می‌گویند از سوی همسایگان و افراد محلی، پیام‌های توهین آمیز بسیار زیادی دریافت کرده‌اند.
باتوجه به تصاویر، حقیقت تشخیص واقعی و یا ساختگی بودن این تصادف دشوار است، زیرا سپر جلو اتومبیل کاملا پاره شده و بر روی زمین افتاده است و یک مانکن مرد با بدن خون آلود، بین درخت و اتومبیل گیر کرده است که در نگاه اول یک صحنه تصادف کاملا واقعی را نشان می‌دهد، بویژه نوارهای صحنه جرم که به دور محل کشیده شده تا مردم به صحنه تصادف نزدیک نشوند.
سخنگوی رسانه‌های محلی شهر "وارتاون" گفت: من طرفدار این کار شده‌ام و فکر می‌کنم که بسیار عالی است. من واقعا نمی‌دانم که مشکل چیست، اما خلق این صحنه برای هالووین بسیار سرگرم کننده است. با این حال مردم می‌گویند که این صحنه بسیار اغراق آمیز و ترسناک است که چندان برای کودکان، نوجوانان و یا حتی برای خانواده‌ها مناسب نخواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/14
ماشینه وانت آریسان نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟