موضوعات داغ

بی ام و i5، خودروی برقی آینده

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی BMW در آخرین گزارش خود اعلام کرده است که تا پایان سال 2025 میلادی، قصد دارد 25 خودروی الکتریکی و یا مبتنی بر سیستم‌های الکتریکی را راه اندازی کند که از این تعداد، حدود 12 دستگاه از آن کاملا الکتریکی خواهند بود. حال قبل از برگزاری نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان، این خودروساز آلمانی پیش نمایشی از محصول جدید خود یعنی i5 منتشر کرده است که جزو 25 خودروی برنامه ریزی شده تا سال 2025 میلادی خواهد بود و قرار است که به طور رسمی در نمایشگاه فرانکفورت آلمان رونمایی و در معرض دید عموم قرار گیرد.
شرکت سازنده در رابطه با این محصول اطلاعات دقیقی ارائه نکرده است، اما هارلد کروگر، رئیس هیت مدیره کمپانی خودروسازی BMW اعلام کرده است که این خودرو به صورت چهار درب ساخته شده و درست همانند نام گذاری خود، چیزی مابین i3 و i8 قرار می‌گیرد که قیمت مناسب و ابعاد بزرگ برای مشتریانش دارد.

بی ام و i5

بی ام و i5

به غیر از تصویر پیش نمایش که در آن شاهد i3s و همچنین i5 در زیر پرده آبی رنگ هستیم، تاکنون هیچگونه تصویر دیگری از این خودرو منتشر نشده است، اما باتوجه به همین تصویر پیش نمایش می‌توان شاهد یک بدنه کشیده و کاپوت زاویه دار بود که قطعا یک طراحی آیرودینامیکی دریافت خواهد کرد و می‌توان به زیبایی ظاهری این خودرو امیدوار بود که پیش از این کمپانی خودروسازی BMW با طراحی و ساخت i3 و i8 این موضوع را اثبات کرده است.
در پایان گفتنی است که بخش الکتریکی یک موضوع اصلی برای BMW در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت خواهد بود، زیرا علاوه بر محصولات الکتریکی و یا پلاگین هیبریدی جدید، این خودروساز آلمانی قصد دارد یک نسخه الکتریکی از محصولات "مینی" هم در این نمایشگاه به نمایش بگذارد که در سال 2019 میلادی آماده عرضه به مشتریان خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/19
امیدوارم روزی برسد که این خودرو رو وارد کشور نکنیم بلکه فناوری و طراحی و کیفیت بهتری از این ماشین رو با برند ملی عرضه کنیم
1396/6/19
بی ام و خودش ختم همه متقلباس !