موضوعات داغ

چانگان CS75، تازه وارد سایپایی در ارومیه را بشناسید

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از محصولاتی که احتمالا گروه خودروسازی سایپا به زودی در بازار عرضه کند خودروی کراس اووری با نام چانگان CS75 است. این خودرو مدلی بزرگ تر و قوی تر در مقایسه با محصول قبلی چانگان در ایران یعنی مدل CS35 است.
چانگان CS75 با طولی در حدود ۴.۶ متر یک کراس اوور سایز متوسط همانند تویوتا رو۴ و یا هوندا CRV به حساب می‌آید. این خودرو در بازار چین با دو نوع موتور عرضه می شود که البته مشخص نیست کدام یک برای بازار ایران در نشر گرفته خواهند شد. اولین موتور ۱.۸ لیتری توربو است که می تواند ۱۷۵ اسب بخار قدرت را در کنار گشتاور ۲۳۰ نیوتون متری تولید کند که از این نظر می توان آن را رقیبی برای هایما S7 توربو و جک S5 به شمار آورد. مدل دیگر نیز دارای موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی است که ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد. این مدل نیز توانایی رقابت با ام وی م X33 و هایما S7 را دارد. مدل توربوی چانگان CS75 به یک گیربکس ۶ دنده ی خودکار مجهز است و این در حالی است که مدل ۲ لیتری تنها با گیربکس ۶ دنده ی دستی عرضه می شود.

چانگان CS75

چانگان CS75

از نظر امکانات نیز این خودرو دارای لیست نسبتا کاملی است و به رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی، دوربین زیر آینه، چراغ روشنایی در روز LED، سانروف برقی، کروز کنترل، سیستم استاپ استارت، صندلی برقی راننده، تهویه خودکار، چراغ های اتوماتیک، تودوزی چرمی، ایربگ سرنشینان جلو و ایربگ پرده ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، اتوهلد، دوربین دید عقب و سنسور پارک عقب هستند.
در ادامه می توانید تصاویر این کراس اوور جدید را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/20
نمایشگاه خودروی چینی!
همه‌شون چینی‌ند
واقعن متاسفم برای مردم ایران
1396/4/20
این چه مقاله ای هست؟ لا اقل 2 تا مطلب مفید مینوشتین. 2ساله سایپا هی داره یدونه ماشینو با خودش میبره نمایشگاه. خوب یا وارد کن بفروش یا تولید کن دیگه. اگه مدیران خودرو بود یک هفته بعد از رونمایی شروع به عرضه میکرد.
1396/4/20
کسی میدونه این cs75کی قراره تولید بشه یا وارد بشه سایپا دوساله هی داره از این نمایشگاه به اون نمایشگاه می بره نمایشگاه می بره این ماشینو مدیران خودرو نوی این 2 سال 4 محصول جدید وبه روز معرفی کرده این cs75 مال سال 2014 هست حداقل امسال تولیدش کنن دیگه!!!!
1396/4/20
سایپا خیلی خیلی در خدمات ضعیف و گران عمل میکنه واقعا حیف چانگان که دست سایپایی های بی دست وپا ودرد هست ماشین رو شهید میکنن با سرعت عملشون
1396/4/21
حیف این ماشین و این برند که سایپا داره به گند میکشه. اگه شرکت دیگه ای بود تا حالا همه مدلهارو عرضه میکرد. سایپا چون شکم سیر هست دنبال مدلهای دیگه نمیره. فقط هر سال در نمایشگاه ها مدلهای مختلف چانگان را نشون میده که یعنی من نماینده چانگان هستم.
1396/11/29
آیا کسی اطلاع داره که قراره این ماشین واقعا تولید بشه یا همش سرکاریه ای
کاش سایپا دست از سر از چانگان برداره تا شرکتی دیگه این ماشین رو بتونه وارد کنه .خودرو خوبی به نظر میرسه
1396/12/25
قیمت چانگان cs75 چقدر هست؟
1397/7/6
سلام این ماشین اس سی ۷۵ کی به بازار میاد؟؟