موضوعات داغ

تحویل اولین سری برلیانس H200 پارس خودرو

عکس مطلب اول
دیشب در کارخانه پارس خودرو واقع در جاده مخصوص کرج، اولین سری محصولات برلیانس سری H200 به مشتریان تحویل داده شد. اگر خاطرتان باشد در سال گذشته و در اواخر سال بود که پارس خودرو میزبان تولید محصولات برلیانس شد و حال اولین سری این محصول طی مراسمی تحویل داده شد.
در این مراسم آقا محمدی، مدیرعامل پارس خودرو نیز حضور داشت و برلیانس را به عنوان جدیدترین محصول پارس خودرو معرفی کرد که در بازه زیر 40 میلیون تومان عرضه می شود. آقا محمدی همچنین افزود که پارس خودرو طبق تعهد خود خودروها را به مشتریان تحویل می دهد و متعهد می شود که خودروهای تحویلی دارای کیفیت مناسبی هستند. مدیرعامل پارس خودرو ادامه داد که اخیراً این خودرو به لبنان صادر شده است و در نظر این شرکت است که به زودی برلیانس را به دیگر کشورهایی نظیر الجزایر و عراق نیز صادر کنیم.

مراسم تحویل برلیانس سری H200

مراسم تحویل برلیانس سری H200

نکته جالب این مراسم اشاره مدیرعامل پارس خودرو به مدل جدید برلیانس به نام C3 بود که قرار است در بازه قیمتی 50 تا 60 میلیون تومان عرضه شود و احتمالاً از مردادماه روانه بازار می شود.
برلیانس H230 خودروی سدان است که مدتی است در بازار کشورمان حضور دارد و با توجه به قیمت مناسب و طراحی ظاهری خود توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. در بخش ابعاد خارجی این خودروی سدان باید به طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۳۹، 1703 و 1482 میلیمتر اشاره کرد و فاصله محوری نیز 2570 میلیمتر است و در قیاس با خودروهایی چون ۲۰۶ صندوقدار در موقعیت بهتری قرار دارد. وزن این خودرو نیز 1194 کیلوگرم است که عددی معقول و منطقی برای این کلاس از خودروهاست.

اولین سری برلیانس پارس خودرو تحویل شد

اولین سری برلیانس پارس خودرو تحویل شد

برلیانس H230 در بخش پیشرانه با یک نوع موتور ولی دو مدل جعبه دنده در بازار ایران عرضه می شود. موتور این خودرو ۴ سیلندر خطی از نوع تنفس طبیعی است که ۱۵۰۰ سی سی حجم دارد و از نوع ۱۶ سوپاپ است. این موتور می تواند ۱۰۲ اسب بخار قدرت را در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه و ۱۳۸ نیوتون متر گشتاور را در ۴ هزار دور بر دقیقه تولید کند. نیروی موتور از طریق یک گیربکس ۵ دنده ی دستی و یا ۶ دنده ی AMT به چرخ های جلویی انتقال پیدا می کند. از نظر مصرف سوخت نیز برلیانس H230 موقعیت خوبی دارد و مصرف سوخت ترکیبی آن در مدل دنده دستی ۶.۸ لیتر و در مدل دنده اتوماتیک 6.3 لیتر است.

برلیانس H230

برلیانس H230

مدل اتوماتیک این خودرو را می توان از رینگ های آلومینیومی آن تشخیص داد. در بخش امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز می توان به دو عدد ایربگ، سانروف برقی در مدل های اتوماتیک، کامپیوتر سفری، صندلی برقی راننده و سرنشین، صندلی عقب تا شونده، سیستم ضد قفل ترمز، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سنسور پارک عقب در مدل اتوماتیک، قفل شدن خودکار دربها، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، ایموبلایزر، آینه های جانبی برقی، تهویه ی مطبوع دستی و گرمکن شیشه ی عقب را نام برد.
برلیانس H220 نیز نسخه هاچ بک H230 محسوب می شود و تنها تفاوت آنها در طول 4170 میلیمتری H220 است. در بخش امکانات رفاهی و ایمنی و همچنین بخش فنی هر دوی این خودروها کاملا یکسان هستند.

نظرات کاربران

20 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/23
سلام به دوستان عزیز
یه راهنمایی برای کسی میخوام تو رنج قیمت همین برلیانس چه ماشینی بهترین انتخاب میتونه باشه ؟ تندر90 ، سمند سورن ، دنا ، پزو 207 ، برلیانس h330 یا همین برلیانس H220 و اینکه دوستانی که دارن این ماشین رو از لحاظ کیفیت ، فنی ، استهلاک و بازار خرید و فروش چطور ماشینی هست ؟ و اینکه دنده ایش بهتره یا اتومات ؟
1396/3/24
ببين دوست عزيز از آخر به سوالت جواب ميدم
ببينيد داريم راجبه يك خودروي چيني صحبت مي كنيم و خب كلا كمي گيربكسشون اكثرا كند هست و گيربكس برليانس اتومات رو هم شامل ميشه البته براي شهر هاي شلوغ خب باز خوبه مثل تهران ولي از لحاظ كيفيت بخواي تو بازار ايران نگاه كني بيشتر قطعه سازي هاي مطرح و با كيفيت انرژي و پتانسيلشون روي دنا هست و دنا پلاسي كه عرضه خواهد شد و ٢٠٦ هم كه بعد از بد قولي فرانسوي ها از بيشتر قطعات چيني واقعا بي كيفيت بود كه بيشتر خريداراي ٢٠٦ پشيمون مي شدند اما ٢٠٧ خودروي خوشگلي است اما باز هم با همان كيفيت پايين كه حتي تو كاركرد زير ٥ هزار تا از نظر كيفيت تندر كه هنوز نظارت رنو را دارد خب تو اين رنج واقعا كيفيت بالاتري دارد ولي چهره خودرو با سليقه خيلي ها سازگار نيست ولي اگه خوشگليم مطرح هست به نظرم بين ايراني ها دنا و چيني ها جك با توجه به استفاده از قطعات ميتسوبيشي يا حداقل با تكنولوژي اين شركت گزينه هاي خوبي هستند و يا ام جي ٣٦٠ كه احتمالا تابستون به بازار مياد
1396/3/25
دانگ فنگ H30 Cross اتوماتیک با گیربکس ایسن ژاپن
1396/3/23
ببین از تولید نیسان ماکسیما و نیسان مورانو و مگان و نیسان تیانا و...
به چه روزی افتاده که مدیر عامل پارس خودرو میاد 30دقیقه از برلیانس 230 تعریف میکنه!!!!!!!!!!!!
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1396/3/23
همیجوری یچیز برا خودت‌مینویسیا جووون... برو سر درس و مشقت... مدیر عامل سایپا ۴۰ میلیون‌گرفته بعد قول داده با کیفیت قابل قبول تحویل بدن؟۴۰ میلیون؟ از ۲۰۶ بهتره؟ من دیگه حرفی ندارم...
1396/3/23
دوستانی که محصولات برلیانس استفاده می کنند از
خرید خود راضی هستند و خرید انرا توصیه می کنند.
1396/3/23
قبلا .دلمونم خوش بود به پارس خودرو.سایپا اونم از راه به در کرد.
1396/3/25
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
1396/3/24
سلام چرا بعضی از مدل هاش در عکس های بالا دارای چراغ مه شکن جلو است ولی بعضی ها ندارن؟
1396/3/24
اونا مدل های گیربگس اتوماتیک هستن.
1396/3/25
داداش محمد این یه اپشن سفارشی به قیمت 3000 دلار هست که به دلیل تموم شدن فیبر کربن دیگه نشد رو همشون مه شکن رو بذارن واسه همین همشون ندارن
1396/3/24
من فقط دلم به حال این بدبختایی که این آشغالو میخرن می سوزه . . .
1396/3/25
این آشغالا رو کی میگی نزدیک شش ماه دارم باهاش حال می‌کنم. بدون هیچ ایرادی صد شرف داره به دنا پارس
1396/3/24
منظور از تحویل سری اول چیه؟ مونتاژی در پارس خودرو!؟
از ایناکه تو خیابونا پر شده!
قبلیا وارداتی بودن؟!!
1396/3/24
تو ایران وقتی یک خودروی جدید میاد، اولش مردم با تردید در مورد کیفیت خودرو مواجه میشوند

یادمون نرفته در مورد تندر90 چی می گفتن

وقتی یک خودرو 3 ستاره کیفی می گیره یعنی از سمند با یک ستاره کیفی بهتر نیست
1396/3/25
اخ جوووون بلاخره ماشین مورد علاقم تولید شد, شما فقط رّخ ماشن رو ببین به نظرم بی نقص میرسه امکاناتم که دیگه نگو عکس جلوش رو که دیدم سوپرایز شدم حیف که جاده مناسب این ماشین در کشور ما وجود نداره این ماشین اول از همه مشت محکمی تو دهن لکسوس بود و سریعا مشت دیگری به خودمون حالا میفهمم چرا اصلا نیازی به واردات برندهای پیش پا افتاده ای مثل فورد , بیوک , کادیلاک , شورولت در کشور دیده نمیشه چون یه برگ برنده تو استین داشتیم یکی بهم بگه که این کار ایران نبوده و کمک پنین فارینا پشتش بوده
1396/3/25
این اشغال با یک هیکل لش با موتور 1500 سی سی که از 206 اس دی ضعیفتره هیچ کجای عالم هستی غیر از ایران نمی خرند بعد اینجا با یک نمایش مضحک که ماهیت و ظرفیت خودروسازی ایران را نشان میدهد با مراسم ویژه تحویل مردم بدون حق انتخاب میدهند واقعا برای صنعت نابود شده ما باید کاری کرد از نیسان تینا بری این را مونتاژ کنی !!!!!!!!!
1396/3/25
خاک تو سرتون که خجالت نمیکشید از این زباله چینی با بی شرمی تعریف میکنید.
1396/3/27
ببينيد چه به روزمان آوردن پارس خودرويي كه يك زمان با نام جنرا موتورز ايران برترين خودروهاي خاورميانه و آسيا را مونتاژ ميكرد (شورلت بيوك كاديلاك جيپ واگنر و ...) و تا همين 4-5 سال پيش كمتر از ماكسيما و رونيز و پيكاپ تو كارنامه اش نبود الان شده آشغالساز خودروهاي تقلبي و بي كيفيت و بدريخت چيني و افتخار هم ميكنه!
آدم نميدونه بخنده يا گريه كنه..
1396/3/29
من واقعاً از فني اين ماشينا خبر ندارم ولي از حق نگذريم استيل و طراحي مدلاي مختلف برليانس خيلي خوبه