موضوعات داغ

حضور بیش از 110 شرکت توانمند داخلی و خارجی در نمایشگاه خودرو ارومیه

عکس مطلب اول
کلان شهر ارومیه ، دومین شهر ترافیکی ایران تیر ماه امسال میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی خواهد بود.
به گزارش ستاد برگزاری این نمایشگاه علیرضا عاجزی مدیر عامل شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از تاریخ 13 تیر ماه 96 به مدت 4 روز با حضور بیش از 110 شرکت توانمند داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه برپاخواهد شد.
به گفته وی این نمایشگاه با رشد 30 درصدی نسبت به دوره اول ، در دو بخش خودرو و قطعات درفضای بالغ بر 15 هزار متر مربع دایر خواهد گردید. وی افزود مهم ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و وارد گنندگان خودروهای سبک و سنگین ، تولید کنندگان و واردگنندگان قطعات و لوازم جانبی ، شرکت های خدماتی ، بیمه و... خواهد بود.
ایشان بااشاره به قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی استان آذربایجان غربی افزود: این استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با چهار کشور دارای مرز و گمرک می باشد که این مهم باعث رشد و رونق این نوع نمایشگاهها دراستان شده است.
وی در پایان افزود از تمامی فعالان و دست اندرکاران صنعت خودرو کشور دعوت بعمل می آوریم که از این رویداد مهم بازدید نمایند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/24
توانمند داخلی؟