موضوعات داغ

قدرتمندترین مدل پورشه ۹۱۱ در نمایشگاه E3 رونمایی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
پورشه در نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی و رایانه ای E3 اقدام به رونمایی از مدلی با نام 911 GT2 RS کرد. شاید رونمایی از یک خودروی سوپر اسپرت آن هم در نمایشگاه بازی های رایانه ای اقدامی نا مامانوس و عجیب باشد اما باید بدانید که کاربران ایکس باکس وان اولین تجربه ی خود با این پورشه را در بازی فورزا موتور اسپرت ۷ که به زودی عرضه خواهد شد تجربه خواهند کرد.
پورشه با رونمایی از این مدل قصد دارد تا مدل های گوناگون مدل ۹۱۱ را باز هم گسنرده تر کند و اینطور که گفته شده است این خودرو قهرمان بازی فورزا موتور اسپرت ۷ خواهد بود. گرچه در این نمایشگاه اطلاعات خاصی از این خودرو منتشر نشد اما به گفته ی مدیر استدیو Turn 10 گفته است که این مدل قدرتمندترین مدل خیابانی ۹۱۱ است که تا کنون تولید شده است.

پورشه 911 GT2 RS

پورشه 911 GT2 RS

به گفته ی نشریه ی Evo بر روی این خودرو قدرتمندترین نسخه از پیشرانه ی ۳.۸ لیتری تخت تویین توربوی پورشه مورد استفاده قرار خواهد گرفت که این پیشرانه قبلا نیز بر روی مدل توربو اس مورد استفاده قرار گرفته بود.
در این مدل ابعاد توربوشارژرها و میزان بوست آنها افزایش پیدا کرده است و با کمک بهینه سازی های دیگری نظیر استفاده از سیستم اگزوز تیتانیومی، سیستم پاشش آب در اینترکولر و سایر تغییرات قدرت خروجی موتور به بیش از ۶۵۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز به عددی بیش از ۷۵۰ نیوتون متر خواهد رسید.
نیروی موتور با استفاده از گیربکس هفت دنده ی دوبل کلاچ پورشه با نام PDK به چرخ های عقبی انتقال پیدا می کند که در این مسیر از یک دیفرانسیل قفل شونده با کنترل الکترونیکی نیز بهره گیری شده است.

پورشه 911 GT2 RS

پورشه 911 GT2 RS

شتاب صفر تا صد این خودرو زیر ۳ ثانیه و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر آن نیز عددی زیر ۹ ثانیه است.
سایر تغییرات شامل سیستم تعلیق مسابقه ای، محور عقب فرمان پذیر، شیشه های گوریلا گلس و رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب هستند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/22
سنت مایکروسافت که برای هر FORZA MOTORSPORT یک ماشین نمایش میدهد مانند سالهای قبل که با حضور هنری فورد FORD GT و سالهای قبل تر MACLAREN P1 را رونمایی کرد ...