موضوعات داغ

شرایط فروش هیوندا توسان 2017 توسط کرمان خودرو + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور که پیش‌تر عرضه سه مدل از محصولات هیوندای از جمله i10، هیوندای i20 و در آخر هیوندای اکسنت (الانترا) را برای تامین بازار کشور برعهده گرفته بود، حالا کار خود را گسترش داده و سه مدل دیگر از محصولات هیوندای را به مجموعه خود اضافه کرده است که شامل هیوندای سوناتا، سانتافه و همچنین هیوندای توسان می‌شود که شرایط فروش آنان از سوی کرمان موتور اعلام شده و از روز دوشنبه مورخ 22 خردادماه سال جاری عرضه آن به مشتریان آغاز خواهد شد، اما در این مقاله قصد داریم در رابطه با شرایط فروش هیوندای "توسان" صحبت کنیم.
اول از همه باتوجه به شرایط فروش آسان موتور برای عرضه مدل‌های 2017 هیوندای توسان به بازار کشور، می‌توان به قیمت 194 میلیون و 954 هزار تومانی اشاره داشت، اما گروه خودروسازی کرمان موتور شاسی بلند توسان به همراه تجهیزات فول را با قیمت مصوب 192 میلیون و 900 هزار تومان و همچنین با موعد تحویل 1 ماهه به مشتریان خود عرضه خواهد کرد. هرچند شرایط فروش اقساطی و پیش فروش هیوندای توسان هم برای مشتریان در نظر گرفته شده است که می‌توانید با مراجعه به جدول ارائه شده در انتهای مطلب با جزییات طرح فروش کرمان موتور برای عرضه هیوندای توسان مدل 2017 آگاه شوید.
در ادامه هم گفتنی است که خودروی هیوندای توسان بر پایه شاسی 4475 میلی متری در طول، 1850 میلی متری در عرض و ارتفاع 1645 میلی متری با فاصله بین دو محور 2670 میلی متری ساخته شده است که در این چهارچوب فلزی پیشرانه‌های مختلف و متنوع مورد استفاده قرار گرفته است. ولی درست همانند محصولات عرضه شده توسط آسان موتور، گروه خودروسازی کرمان موتور هم این خودروی کراس اوور را با یک پیشرانه بنزینی چهار سیلندر وارد بازار خواهد کرد که جزییات آن در زیر آورده شده است.
هیوندای توسان عرضه شده توسط کرمان موتور همانطور که گفتیم، یک پیشرانه‌ 2000 سی سی چهار سیلندر بنزینی از نوع MPI در سینه خود محبوس کرده است که به یک جعبه دنده‌ اتوماتیک 6 سرعته متصل شده و می‌تواند حداکثر 155 اسب بخار قدرت در دور موتور 6200 و همچنین گشتاور 196 نیوتن متر در 4000 دور بر دقیقه تولید کرده و به سمت چرخ‌های محرک خودرو ارسال کند.

شرایط فروش هیوندا توسان

شرایط فروش هیوندا توسان

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/20
این جُکه یا جدیه؟ تو بازار که قیمت‌ها ارزونتره، تازه همون روز هم تحویل میگیری.
1396/3/20
واقعا مفته حتما بخرید تا تموم نشده !!!! مطمئنا خرید نمونه وارداتی بهتره . ظاهرا یک رادار هم بیشتر نداره ( رادار نقطه کور ) !!!من نمیدونم مردم رو چی فرض کردن اینا ؟؟؟!!! شما برو همون جک و لیفان تولید کن و مشکل دور تند فن جک J5 اتوماتیک رو که داری میکنی تو پاچه مردم حل کن هیوندای پیشکش.
1396/3/20
واقعا خسته نباشن چه قدرم تفاوت قیمت داره با بازار😐
1396/3/20
البته درسته نمونه کرمان موتور هم وارداتیه ولی خوب باز هم ضعف آپشن دارد از جمله رادارها و اتوپارک !!!! ولی من با توجه به اطلاع از خدمات پس از فروش کرمان موتور خرید از اون رو ترجیح نمی دم
1396/3/20
یعنی چی اخه .ماشین با پرداخت حق گمرک شده اون قدر ..یعنی تولید شدنش فقط دوملیون ارزون تر کردتش .مدیران کرمان خودرو انقد دندون گرد نباشید یکم قیمت هارو متعادل ترکنید فروشتون بره بالا ..وگرنه مدل وارداتی همیشه کیفیت ساختش بالاتره تا مونتاژ
1396/3/20
سلام.
جدی الان تکلیف نمایندگی اصلی هیوندا چی میشه؟ کدوم از اینا اصلی هستن؟ خب اگه هیوندا امسال قرارداد با کرمان موتور بسته، پس آسان موتور چی میگه این وسط؟ چرا هردوشون پیش فروش میکنن؟
1396/3/20
مگه توسان 164 اسب بخار نبود؟
1396/3/21
موتور 164 اسبیه GDI هست
1396/4/11
طبق آخرین اطلاعات دریافتی
خودرو های توسان 2017 کرمان خودرو ، فاقد تعدادی از آپشن های اعلام شده می باشد
این در صورتی است که خودرو های هیوندایی به شواهد عکس های انتشار یافته خود کرمان موتور خودرو ها به ایران وارد شده و در انبار کرمان موتور در بم استقرار یافته و در چنین شرایتی شرکت از آپشن های خودرو مطلع بوده و در برشورها آپشن هایی بیش از آنچه بر روی خودرو ها نصب است نام برده.
و این یعنی تبلیغات ...........!!!!!
1396/6/5
سلام.
خسته نباشید.
در خطوط ابتدایی متن در پرانتز جلوی هیوندای اکسنت ،نوشتید الانترا که اگه منظورتون اینه که اکسنت مدل جدید الانترا عه ،اشتباهه و هیوندای ورنا مدل قدیمی اکسنت هست.
1396/8/25
ماشین خوبیه.ما یه سرس باهاش رفتیم ایلام.((بدون توقف)). خیلی راحت بودیم.انگار نه انگار که نشستم تو ماشین. به نظر من که ماشین خوبیه اگه هرکی نداره بخره.