موضوعات داغ

نیسان ایکس تریل با کیت بدنه نیسمو و چهره ای تهاجمی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر اشتباده نکرده باشیم، در ماه آوریل سال جاری بود که شرکت خودروسازی نیسان از نسخه‌ فیس لیفت شاسی بلند X-Trail در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین رونمایی کرد و بعد از آن، دقیقا همین ماه گذشته بود که لیست قیمت‌های جدید و امکانات این محصول از سوی شرکت خودروسازی نیسان منتشر شد تا پیش از عرضه بین المللی نیسان ایکس- تریل مدل 2017 مشتریان با خصوصیات و قیمت آن آشنا شوند. اما امروز قصد نداریم در رابطه با امکانات و یا لیست قیمت نیسان ایکس- تریل 2017 صحبت کنیم، بلکه هدف اصلی از این مقدمه چینی می‌تواند پرداختن به پروژه جدید نیسان بر روی شاسی بلند ایکس- تریل فیس لیفت باشد که حالا با ارائه بسته تقویتی معروف نیسان موسوم به "نیسمو"، شاهد یک چهره خشن‌تر و تهاجمی بر روی شاسی بلند ایکس- تریل فیس لیفت هستیم.

نیسان ایکس تریل نیسمو

نیسان ایکس تریل نیسمو

برای کسانی که آشنایی کافی با صنعت خودرو و همچنین محصولات نیسان دارند، واژه "نیسمو" برایشان آشنا خواهد بود، زیرا پیش از این بر روی محصولاتی همچون نیسان 370Z، نیسان GT-R و یا حتی بر روی نیسان ماکسیما هم چنین بسته‌ای از سوی نیسان ارائه شده است که صرفا باعث تهاجمی‌تر و خشن‌تر شدن چهره آنان می‌شد. حال این موضوع برای نیسان "ایکس- تریل" هم صادق است و تنها در طراحی ظاهری این خودرو شاهد تغییرات بسیار خوبی هستیم که در این خصوص می‌توان به یک سپر آیرودینامیکی در قسمت جلو، خطوط قرمز رنگ بر روی سپر جلو، رکاب‌های جدید زیر درها، جلوپنجره مشکی رنگ، چراغ‌های پیشانی تاریک، دیفیوزر بزرگ آیرودینامیکی در عقب و همچنین رینگ‌های منحصربه فرد مشکی رنگ آلیاژی اشاره کرد.

نیسان ایکس تریل نیسمو

نیسان ایکس تریل نیسمو

برخلاف دیگر مدل‌های "نیسمو"، روکش‌های صندلی چرم آلکانترا، یک سیستم فرمان جدید، سیستم اگزوز فولاد ضدزنگ و همچنین سیستم تعلیق جدید با 30 میلی متر ارتفاع کمتر نسبت به مدل‌های استاندارد، به عنوان گزینه‌های سفارشی برای شاسی بلند نیسان ایکس- تریل خواهند بود که به عنوان مثال برای داشتن سیستم اگزوز فولاد ضدزنگ بر روی این خودرو، می‌بایست 360 دلار هزینه اضافه و یا حتی برای داشتن سیستم تعلیق جدید اسپرت نیز باید 910 دلار هزینه بیشتر به شرکت سازنده پرداخت کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/21
ایکس تریل معمولی مدل 2017 هم قیافش خیلی بهتر شده چه برسه به این..! اما چه فایده وقتی نمایندگیش میاد مدل های 2016 با ظاهر قدیمی و خسته رو جای 17 به ملت قالب میکنه.