موضوعات داغ

شرایط فروش جدید بی ام و X3 و بی ام و X4 + جدول

عکس مطلب اول
پرشیا خودرو نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش بی ام و در ایران شرایط فروش جدیدی را برای مدل های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ دو خودروی شاسی بلند X4 و X3 اعلام کرده است.
قیمت این خودروها بسته به تیپ و سال از ۳۹۹ میلیون تومان تا ۴۸۹ میلیون تومان است که شرایط فروش دقیق آنها را می توانید در جدول موجود در انتهای مطلب مطالعه نمایید.
بی ام و X4 و X3 هر دو در کد 28i وارد شده اند و مجهز به موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر هستند که می تواند ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را به کمک توربوشارژر تولید کند. گیربکس این مدل ها نیز ۸ دنده ی خودکار بوده و دارای پدال های تعویض دنده در پشت فرمان نیز هستند.
این خودروها سال گذشته وارد کشور شده بودند و به دلیل مشکل راهنمایی و رانندگی با تولید این خودروها در آمریکا، شماره گذاری آنها متوقف شده بود. اما پس از چندین ماه بالاخره موافقت شد که این خودروهایی که وارد شده اند و به صورت قانونی مراحل اداری را طی کرده اند شماره گذاری شوند. اما با توجه به اینکه احتمالاً دیگر بی ام و X4 وارد ایران نمی شود شاهد افزایش قیمت این مدل به زودی در بازار ایران باشیم.

شرایط فروش جدید بی ام و

شرایط فروش جدید بی ام و


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/10
كاش ايرتويا هم ياد بگيره تا ٦ ماه ديگه كمري نميارن
1396/3/11
این ها قبلا وارد شدند اما چون پلاک نمی شدند در بخشنامه های فروش نبودن
1396/3/16
پرشیا خودرو خیلی طماع هست و قیمت گذاری فضایی انجام میده بابا یکخورده انصاف داشته باشید قیمت ها را منطقی بگذارید که ما بتوانیم بخریم در عوض قیمت گذاری ایرتویا خیلی بیشتر منصفانه هست الان لکسوس ان ایکس با بی ام دبلیو ایکس تری بالای صد میلیون تومان اختلاف قیمت داره خوب با همون صد میلیون اختلاف میشه یک ماشین خوب سوار شد پرشیا خودرو تو قیمت گذاری تجدید نظر کن